ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: فدراسیون‌ها، اهداف و برنامه‌ها را با چارچوب عملیاتی ارائه دهند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جلسه کمیته ورزش‌های پایه و پرمدال ورزش کشور روز گذشته (یکشنبه) به ریاست سید نصرالله سجادی و با حضور روسای فدراسیون‌های ژیمناستیک، تیراندازی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، بوکس، قایقرانی و مدیران کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت و دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه سجادی با تاکید به این نکته که اهداف کمی و کیفی باید به ترتیب سال مشخص شوند، گفت: بر همین اساس باید برنامه رویدادهای آینده به صورت کمی اعلام شوند.

معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه‌ای به روسای فدراسیون‌ها یادآور شد که اهداف و برنامه‌ها را با چارچوب خاص و عملیاتی ارائه بدهند تا مسیر حرکت کاملاً مشهود و قابل بررسی باشد.

در ادامه این جلسه روسای فدراسیون‌های تیراندازی، قایقرانی و ژیمناستیک ضمن ارائه گزارش عملکرد، برنامه‌های پیشنهادی خود را با محورهایی نظیر عملکرد فدراسیون‌ها در سال 93 و 94 ،کسب سهمیه‌ها و مقام‌های به‌دست آمده، نحوه آمادگی تیم‌های ملی و اردوهای تدرکاتی داخلی و برون‌مرزی فدراسیون‌ها، برنامه‌های فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک ریو در مسابقات آتی، حفظ جایگاه‌های قهرمانان ملی و بررسی کمبودها و موانع پیش رو ارائه دادند.

برنامه‌های پیشنهادی برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو و برنامه‌های رشته‌های ورزشی پایه، مدارس ورزشی، استعدادیابی و تقویت و راه‌اندازی پایگاه‌های ورزش تخصصی در استان‌ها و فدراسیون‌ها از دیگر برنامه‌های پیشنهادی این فدراسیون‌ها بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لزوم ارائه برنامه عملیاتی جهت اجرای سیاست اقتصادمقاومتی