سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیر بخش موشکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برکنار شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: یائیر راماتی مدیر بخش موشکی اسرائیل به خاطر نقض جدی مقررات مربوط به حفاظت اطلاعات از کار برکنار شده است.

برکناری "راماتی" می تواند ضربه بزرگی به پروژه‌های موشکی رژیم صهیونیستی وارد کند که مورد حمایت آمریکا است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی افزود: کشف موارد مربوط به نقض مقررات حفاظت اطلاعات و نقض مقررات امنیتی به آن معناست که یائیر راماتی دیگر نمی‌تواند به مسئولیت خود ادامه دهد.

در این بیانیه به جرم اصلی راماتی اشاره‌ای نشده است ولی وزارت جنگ اسرائیل اعلام کرد که مقام‌های مربوط این مساله را مورد بررسی قرار خواهند داد.

3 فرد آگاه نیز که نامشان فاش نشده در مصاحبه با رویترز تاکید کردند که راماتی اسناد طبقه بندی شده را به طور نامناسبی مدیریت کرده ولی هنوز به رفتارهای مجرمانه از جمله جاسوسی متهم نشده است.

البته وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه خود از اقدامات 4 سال گذشته راماتی به خاطر پیشرفت‌های حاصل شده در برنامه موشکی تل آویو قدردانی کرده است.

اسرائیل تحت نظارت راماتی، سامانه موشکی گنبد آهنین را مستقر کرد که بر اساس ادعای مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی در ساقط کردن موشک‌های شلیک شده از نوار غزه، موفقیت داشته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ترس رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی سوریه و حزب الله