سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیرکل پزشکی قانونی ایلام: علت مرگ پزشک زنان و منشی او هنوز مشخص نیست


ساسان روندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از انتقال اجساد این پزشک و منشی او به پزشکی قانونی، اقدام های لازم از جمله نمونه برداری و آزمایش بر روی آنها انجام شده است.
وی با بیان اینکه آزمایش و نمونه برداری برای بررسی علت مرگ به آزمایشگاه پزشکی قانونی در استان کرمانشاه ارسال شده است، افزود: هنوز نمی توان در مورد مرگ این 2 نفر اظهار نظر دقیق کرد.
روندی تاکید کرد: البته براساس شواهد و قرائن اولیه امکان گازگرفتگی و خفگی به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن وجود دارد ولی این احتمال است و نظر قطعی پس از اعلام نتایج آزمایشگاه، اعلام می شود.
چهارشنبه هفته گذشته یک مقام آگاه در فرماندهی انتظامی استان ایلام از مرگ 2 زن در یک منزل مسکونی در شهر ایلام خبر داد و گفت: علت فوت این 2 نفر مشخص نیست.
وی که خواست نامی از او برده نشود به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این 2 نفر، یک پزشک متخصص زنان و منشی دفتر او بودند که در یک منزل مسکونی در شهر ایلام زندگی می کردند.
وی تاکید کرد: علت اصلی مرگ این 2 نفر مشخص نیست ولی براساس بررسی های اولیه محل سکونت، گاز گزفتگی می تواند علت این حادثه باشد.
2077/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مستند پزشک قانونی با دوبله فارسی – پرونده مایکل هاتچنس