سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش کرایه تاکسی ها معادل نرخ تورم/ رانندگان تا اعلام رسمی حق افزایش کرایه را ندارند


افزایش کرایه تاکسی ها معادل نرخ تورم/ رانندگان تا اعلام رسمی حق افزایش کرایه را ندارندمیزان/ معاون شهردار تهران گفت: رانندگان تاکسی تا زمان اعلام رسمی افزایش کرایه ها، حق هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند.
به گزارش میزان، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه یکشنبه برای دومین بار افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی در صحن شورای شهر به تصویب رسید و مجددا برای فرمانداری تهران ارسال شد، تصریح کرد: چنانچه فرمانداری این مصوبه را نپذیرد مصوبه به شورای حل اختلاف خواهد رفت.
وی تاکید کرد: وقتی از جانب دولت رانندگان تاکسی هیچ گونه حمایتی نمی شوند و رایانه ای نه به لحاظ سوخت و نه بهبود خودروهای شان دریافت نمی کنند انصاف نیست ماه به ماه دریافتی شان به تعویق بیفتد .
به گفته تشکری هاشمی افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی ها معادل نرخ تورم است، این در حالی است که این رقم در شهرهای مختلف مانند اصفهان 20 درصد بوده است.
معاون شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: تا اعلام رسمی، رانندگان حق ندارند کرایه های خود را افزایش دهند که البته به طور قطع رانندگان تاکسی این ملاحظه را داشته و دارند.
وی خاطر نشان کرد: با این حال سازمان نظارت بر تاکسیرانی با همکاری سازمان تامین اجتماعی پیگیری لازم برای احقاق حقوق رانندگان زحمت کش تاکسی انجام خواهد داد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
ماجرای افزایش کرایه تاکسی ها به دلیل افزایش قیمت بنزین