انتشار کتاب‌های رضا ساکی


رضا ساکی که هم‌اکنون مشغول پایان‌بندی رمان «بچگی‌ها بیشتر برف می‌آمد» خود است از سپردن کتاب «باقی البقایا» به ناشر خبر داد.

‌این طنزپرداز به خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا گفت: «باقی البقایا» شامل مطالب ستون طنز من در ایسناست که در بازه زمانی سه‌ساله در این خبرگزاری منتشر شده و اکنون بناست بدون هیچ ویرایشی در قالب کتابی مستقل مشتمل بر قریب به 200 طنز در انتشارات سوره مهر راهی بازار شود.

او اظهار کرد: این طنزها در قالب‌های متنوع است. ایسنا در طی این سال‌ها به من این اجازه را داد که طنزهای خود را به خبرهای روز محدود و محصور نکنم و از این حیث دست من کاملا باز بود.

ساکی افزود: «خرده‌خاطرات اضافه» از دیگر کارهای طنز من است که مجموعه‌ای از داستان‌های طنز را دربر می‌گیرد. این مجموعه شامل 25 داستان طنز است و قرار است در انتشارات سوره مهر راهی بازار شود.

همچنین «منتقدی از شوروی سابق» از دیگر کارهای این نویسنده قرار است در نشر پرسه راهی بازار شود. این کتاب 23 داستان با الهام‌گیری از داستان‌های نویسندگان روسی بویژه چخوف را شامل می‌شود. مجید صالحی کار تصویرسازی این اثر را برعهده دارد.

رضا ساکی این روزها مشغول پایان‌بندی رمان «بچگی‌ها بیشتر برف می‌آمد » خود است که درباره آن گفت: چند سال پیش کار نوشتن این رمان را شروع کرده‌ام و در حال حاضر در حال نهایی شدن است. این رمان رمانی طنز و تراژدیک است که هنوز درباره ناشر آن تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کتاب طنز "سمساری" اثر رضا ساکی