غربی‌ها به دنبال محبت، شرقی‌ها در جست‌وجوی سلامت!


یک موسسه نظرسنجی در انگلیس به ارزیابی اهمیت عشق و محبت، سلامت و پول در بین مردم 17 کشور جهان پرداخته است.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نظرسنجی موسسه «YouGov»، حدود 20 هزار نفر از 17 کشور جهان شرکت کرده و از آنان درخواست شد که اهمیت محبت، سلامت و پول را در از دیدگاه خود دسته‌بندی کنند.

سپس با ترکیب نسبت‌ها و نظرات شهروندان در هر یک از این کشورها، این نظرات مقایسه و در نهایت امتیاز متوسط کشورهای غربی و شرقی اعلام شد.

در این نظرسنجی مشخص شد در حالی که برای غربی‌ها، جستجوی محبت و عشق در اولویت نخست قرار دارد، رتبه‌های دوم و سوم در این کشورها به ترتیب به وضعیت سلامت و پول اختصاص پیدا کرده است.

همچنین در این مقایسه معلوم شد که برای شرقی‌ها و مردم کشورهایی چون چین، سنگاپور، مالزی، اندونزی، تایلند، امارات و عربستان برخورداری از وضعیت مطلوب سلامتی در اولویت است و این کشورها بیش از هر چیز در جستجوی سلامتی هستند در حالی که عشق و محبت از دید مردم این کشورها در جایگاه هفتم قرار می‌گیرد. همچنین در این کشورها، پول، اولویت دوم را دارد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، از شرکت‌کنندگان درخواست شد تا 12 موضوع کلیدی زندگی‌شان شامل عشق، سلامت، پول، خانواده، زمان فراغت،‌ مالکیت شخصی، معنویت، موفقیت شغلی، رضایت سازنده، اخلاقیات، زیبایی ظاهری و قدرت را رتبه‌بندی کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
در جست وجوی تخم مرغ رنگی!