سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خادمان جشن های مردمی نیمه شعبان در قم تجلیل شدند


به گزارش ایرنا، قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران در این آیین اظهار داشت: پس از گذشت صدها سال از آغاز دوران غیبت امام زمان(عج)، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مساله جانشینی آن حضرت جنبه حکومتی و ولایی پیدا کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای با اشاره به نقش بالنده و موثر این رکن اساسی نظام اسلامی در انسجام بخشی جامعه، گفت: رهبر معظم انقلاب در تقابل با همه ابرقدرت ها و جریانات انحرافی غیر ناب و اصیل به حدی موفق شدند که حتی دشمنان نیز به آن اذعان دارند و معظم له را ابر مرد بزرگ جهان توصیف می کنند.
وی با یادآوری سخن رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم تشیع و بسترساز ظهور امام زمان(عج) است، ضمن قدردانی از مرکز تخصصی مهدویت به خاطر تشکیل ستاد هماهنگی تشکل های مهدوی تصریح کرد: فعالیت این تشکل ها نباید تنها به ایام نیمه شعبان محدود و منحصر شود، بلکه باید در تمام طول سال ارتباط مستمر و بسیار نزدیکی را با مسجد مقدس جمکران داشته باشند.
وی همچنین با تجلیل از خادمان جشن های مردمی نیمه شعبان آنها را انسان هایی بی ادعا، مخلص و پر تلاش دانست و تصریح کرد: این افراد بدون اینکه از نظر اداری و یا جریانی وظیفه ای بر عهده داشته باشند، بواسطه پیوند عمیق قلبی که با حضرت دارند، عاشقانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام وظیفه می کنند.
قرائت پیام آیت الله صافی گلپایگانی، اجرای نمایش با موضوع جشن های خیابان انقلاب قم و همچنین برگزاری کارگاه آسیب شناسی جشن های نیمه شعبان، از جمله برنامه های این آیین بود.
7403 / 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫شعرخوانی بسیار زیبا(بازهم جشن نیمه شعبان)کربلایی مهدی امیدی مقدم-نیمه شعبان94‬‎