ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکایت باشگاه تراکتورسازی، قلعه‌نویی و بختیار رحمانی از یک روزنامه ورزشی


شکایت باشگاه تراکتورسازی، قلعه‌نویی و بختیار رحمانی از یک روزنامه ورزشی

بانک ورزش/ یکی از روزنامه های ورزشی پس از شکست تراکتورسازی مقابل استقلال تهران از درگیری در رختکن قرمزهای تبریزی خبر داد و نوشت امیر قلعه نویی مانند همیشه پس از شکست در رختکن از خجالت همه بازیکنان درآمد و حتی کار را به درگیری فیزیکی کشاند و به صورت بختیار رحمانی سیلی زد.
امیر قلعه نویی، باشگاه تراکتورسازی و بختیار رحمانی که از خواندن این خبر حسابی متعجب شده بودند، امروز از این روزنامه ورزشی شکایت کردند تا ثابت کنند هیچ درگیری ای در رختکن تراکتورسازی پس از بازی با استقلال رخ نداده است.
باید دید مسوولان این روزنامه راهی برای اثبات حرف هایشان پیدا خواهند کرد یا باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه نویی و بختیار رحمانی برنده این دادگاه خواهند شد و آن روزنامه را محکوم خواهند کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حضور امیر قلعه نویی در ستادهای انتخاباتی رضا رحمانی