سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز همایش مدیران عامل نیروگاه های برق ایران در شازند


مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش كه به مدت 2 روز برگزار می شود؛ مدیران عامل 40 نیروگاه دولتی و خصوصی كشور حضور دارند.
حمید بادرستانی افزود: هدف از برگزاری این همایش ملی برنامه ریزی و مدیریت بهینه انرژی الكتریكی برای گذران پیك مصرف تابستانی است.
وی گفت: در فصل تابستان به دلیل افزایش میزان مصرف انرزی الكتریكی فشار زیادی روی صنعت برق و نیروگاه ها برای تامین نیاز كشور است و بحث و تبادل نظر درباره راهبردهای تامین انرزی با ظرفیت های موجود در این همایش موضوع محوری است.
مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند بیان كرد: عبدالرسول پیشاهنگی معاون امور هماهنگی تولید شركت توانیر، استاندار مركزی و جمعی از مدیران استانی و منطقه ای حوزه انرژی الكتریكی نیز در این همایش حضور دارند.
بادرستانی گفت: روز نخست این همایش، ویژه موضوع های تخصصی است و در روز دوم تورهای تخصصی از صنعت برق و آشنایی با قابلیت های گردشگری استان مركزی پیش بینی شده است.
نیروگاه حرارتی شازند در سال 79 در كیلومتر 25 جاده شازند - اراك و در شرق پالایشگاه شازند تاسیس شد.
این واحد یكی از نیروگاه های ایران از نوع حرارتی با ظرفیت تولید یك هزاو 300 مگاوات انرژی الكتریكی است كه فعالیت آن از طریق چهار واحد بخار 325 مگاواتی است.
این نیروگاه روزانه 50 دقیقه تا یك ساعت از برق مورد نیاز شبانه روز كشور را تامین می كند كه معادل سه تا پنج درصد انرزی الكتریكی تولید شده در ایران است.
6013/ 1650

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هشتمین همایش مدیران عامل اتحادیه موسسات قرآنی سراسرکشور