فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری ششمین همایش حقوق مالکیت ادبی و هنری با حضور کارشناسان وایپو


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  ششمین همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط اردیبهشت 95 در تهران برگزار می‌شود. در  این دوره همایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارشناسان و مسئولان وایپو یا سازمان جهانی مالکیت فکری برای حضور در ایران دعوت کرده‌اند.

رویکرد این دوره همایش عرضه آثار در فضای دیجیتال است و حقوق مالکیت آثاری که در فضای مجازی عرضه شده‌اند،  بررسی می‌شود.

تدوین لایحه جامع حقوق مالکیت ادبی و هنری که از سوی دولت یازدهم به مجلس فرستاده شد، از دستاوردهای برگزاری دوره های پیشین این همایش است، هر چند هنوز این لایحه در صحن علنی مجلس بررسی نشده است.

تقویت جایگاه حقوق مالکیت ادبی-هنری کشور، فراهم کردن بسترهای مناسب قانونی برای حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان و ایجاد دلگرمی برای خالقان آثار و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت بخش غیردولتی در حمایت از این حق و به‌کارگیری همه صنوف در این حرکت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری اولین همایش بین المللی حقوق شهروندی