سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله هاشمی: نمی‌توانم جایگزینی برای آیت الله واعظ طبسی تصور کنم


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا نوشت:‌ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از آنجا که من می دانم آیت الله واعظ طبسی چه کارهایی برای انقلاب و برای این استان و آستان قدس رضوی انجام داده است، نمی توانم جایگزینی برای ایشان تصور کنم.

آیت‌الله هاشمی پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) گفت: معظم له در صداقت، دانش، امانتداری و فداکاری نمونه‌ای بی بدیل بودند.

وی ادامه داد: ایشان اگر می‌خواستند حق تولیت را که حق شرعی و قانونی هر موقوفه‌ای است، برداشت کنند درحال حاضر جزو ثروتمندترین مردم ایران بودند، اما ایشان حاضر به برداشت این حق هم نبودند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان این مطلب که ایشان عاشق امام رضا(ع) بودند، تصریح کرد: انقلاب و مشهد اگر ایشان را از دست بدهد، ستون محکمی را از دست خواهد داد.

وی در ادامه گفت: روند درمان مسیر مثبتی را طی کرده است، اما همچنان مشکلات مغزی پابرجاست .

آیت الله هاشمی رفسنجانی همراه با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در بدو ورود به مشهد مقدس به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف شده و پس از آن به عیادت تولیت آستان قدس رضوی رفتند.


ویدیو مرتبط :
دیدار هیئت مصری با آیت الله واعظ طبسی