گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



آغاز فعالیت کشتی کف شیشه ای در جزیره قشم


نخستین کشتی گردشگری کف شیشه ای در قشم فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این شناور را با ظرفیت حمل 120 گردشگر سرمایه گذار بخش خصوصی با 2 میلیارد تومان اعتبار خریداری کرده است.

مسعود کرباسچی افزود: کشتی کف شیشه ای قرار است در مسیر جزیره قشم به جزایر لارک، هرمز و هنگام تردد و گشت های نیم روزه را برگزار کند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، ویژگی خاص این شناور را در سه طبقه بودن آن عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این شناور بدون شک به جذابیت های گردشگری جزیره افزوده خواهد شد.

مسعود کرباسچی گفت: این شناور دارای رستوران و فضای مناسب استراحت در عرشه کشتی است.

کرباسچی گفت: از آنجا که آب های ساحلی جزیره لارک بسیار شفاف است و حالت آکواریوم طبیعی را دارد بنابراین گردشگرانی که با این شناور به این جزیره سفرکنند می توانند به راحتی دنیای زیبای زیرآب را تماشا کنند و از آن نهایت لذت را ببرند.

قشم با هزارو 400 کیلومتر وسعت بزرگ ترین جزیره خلیج فارس است.

خبرگزاری دنیای سفر


ویدیو مرتبط :
جزیره قشم.. آبهای ساحل نقره ای جزیره هنگام..این هم دلفینها!