ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قوانین را بررسی می‌کنیم سپس رای می‌دهیم/ به کریمی گفتیم تا دوشنبه بازی نکند


اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه سیاه‌جامگان از باشگاه صبای قم به دلیل بازی کردن فرید کریمی بهزادی برای این تیم قمی گفت: قرار است روز دوشنبه و توسط سایر اعضای کمیته انضباطی به پرونده این شکایت رسیدگی کنیم.

وی درباره اینکه به کریمی گفته شده تا دوشنبه حق بازی را ندارند، اظهار داشت: به هر حال پرونده شکایت به دلیل بازی کردن این بازیکن مطرح است و ما برای اینکه مسئله‌ای پیش نیاید اعلام کرده‌ایم کریمی تا دوشنبه بازی نکند و سپس تصمیم در این باره گرفته خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در قرارداد بازیکنان سرباز با تیم‌های نظامی آمده که به محض پایان سربازی می‌توانند برای تیم‌های سابقشان بازی کنند و آیا این مسئله رای را به سود باشگاه صبای قم خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: به هر حال هر چه در قرارداد هست و هر چه در قوانین آمده، برای ما ملاک خواهد بود چراکه ما طبق قانون عمل می‌کنیم اما با این همه در جلسه کمیته انضباطی مسائل مطرح شده از سوی دو طرف را بررسی خواهیم کرد و سپس رای خودمان را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/F1306K


ویدیو مرتبط :
چرا رای می دهیم ؟