ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فیگو: رابطه خوبی با مانچینی ندارم و درباره‌اش حرف نمی‌زنم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فیگو، هافبک پرتغالی پیشین اینتر به انتقاد از عملکرد و نتایج تیمش پیشین دوران بازیگری‌اش پرداخت و تأکید کرد تیمی که برای تقویت خود در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی ارقامی نجومی را صرف خرید بازیکن کرده است نمی‌تواند به قرار گرفتن در میان تیم‌های، چهارم، پنجم و ششم جدول رده‌بندی سری A قانع باشد.

فیگو در مراسم معرفی برترین‌های ورزش دنیا، در پاسخ به خبرنگارانی که از او درباره وضعیت کنونی اینتر سؤال پرسیدند، گفت: من برای صحبت کردن درباره مانچینی بهترین گزینه نیستم، چون رابطه خوبی با او ندارم، اما درباره اینتر می‌توانم بگویم که این تیم، تیمی است که در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی 100 میلیون یورو خرج کرده و فقط سهمیه لیگ اروپا کسب خواهد کرد.

فیگو ادامه داد: فکر نمی‌کنم برای تیمی که چنین هزینه‌ای انجام داده است، صرفاً کسب سهمیه لیگ اروپا کافی باشد و اینتر نباید از اینکه این سهمیه را می‌گیرد، خوشحال باشد.

اینتر در حال حاضر با چهار امتیاز فاصله با رم رده سومی، تنها پنج بازی دیگر فرصت دارد که از جالوروسی سبقت بگیرد و حداقل از طریق بازی‌های مرحله پلی‌آف خودش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده برساند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫دوست ندارم مردها به زنم نگاه و فکرِ بد بکنند-بدبینی و سوءضن‬‎