سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سنقروكلیایی: انقلاب اسلامی عرصه را برای پیشرفت هموار ساخت


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز سه شنبه در جشن میلاد كوثر كه در سرسرای ورزشی تختی كنگاور برگزار شد، افزود: بایستی برای پاسداشت انقلابی كه با خون شهدا و فداكاری ملت و رهبری امام (ره) به دست آمده تلاش نماییم.
وی با بیان اینكه وضعیت رفاهی مردم امروز نسبت به دوران پهلوی مطلوب تر شده است، اظهار كرد: قبل از انقلاب پادشاهان كشورمان بیش از نیم قرن خود را نوكر غرب می دانستند و باید دانست كه هیچ گاه یك نوكر پیشرفت نخواهد كرد و اگر هم پیشرفتی باشد برای ارباب او است.
وی در ادامه با بیان اینكه، حضرت فاطمه (س) زندگی را با بندگی پیوند زده بودند، چرا كه زندگی بدون بندگی، ذلت است، افزود: بصیرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) در دوران كودكی و نحوه برخورد این بانوی بزرگ عالم اسلام با شرایط سخت آن زمان، برای همه زنان مسلمان الگو می باشد.
امام جمعه سنقروكلیایی حضرت فاطمه زهرا (س) در دنیا بیش از هر چیز تلاوت قرآن، نگریستن به چهره پیامبر اكرم (ص) و انفاق در راه خدا را بسیار دوست داشت و علاقه حضرت به قرآن، انفاق و پدر بزرگوار خویش نشان دهنده مقام و جایگاه والای این امور در زندگی دنیوی و اثرگذاری آن در زندگی اخروی انسان ها است.
در پایان این مراسم از چند تن از مادران شهدا و زنان نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار اعضای شورای عالی مرکز طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با رهبر انقلاب