سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقال زندان ها به خارج از شهرها به دلیل کمبود اعتبار محقق نشده است


به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر جهانگیر روز یکشنبه پس از بازدید از زندان مرکزی سنندج و در جمع خبرنگاران افزود: در کنار اعتبارات باید زیرساخت ها در خارج از شهرها نیز فراهم باشد تا ارتباط خانواده های زندانیان با آنها نیز قطع نشود.
وی اظهار کرد: آمار زندانیان در استان کردستان نسبت به تراکم جمعیتی پایین تر از کشور است.
وی ادامه داد: میانگین افراد بازداشت شده نیز در این استان هشت درصد پایین تر از کشور است که نشان از تلاش مضاعف دستگاه قضایی و دادستانی دارد.
جهانگیر با اشاره به تلاش های ارزشمند در زندان های کردستان، گفت: در این زندان ها نگاه فرهنگی حاکم است.
به گفته وی برنامه های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها به نحو احسن در زندان های استان کردستان، اجرایی و عملی می شود.
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بیان کرد: برنامه های قرآنی، کلاس های مهارت زندگی و احکام، حرفه آموزی، کتاب و کتابخوانی برخی از مواردی است که در زندان های کردستان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه برخی افراد به دلیل بیکاری رو به کارهای خلاف می آورند، افزود: تلاش می شود تا کسانی که وارد زندان شده اند با حرفه آموزی و افزایش تحصیلات آنها در زندان، شرایط برای بازگشت آنها به جامعه فراهم شود.
جهانگیر با اشاره به اینکه مددجویان می توانند 130 رشته مختلف را در زندان بیاموزند، اظهار کرد: آنها امروز می توانند با تولیدات حاصل دست خود و فروش آنها، عایداتی نیز داشته باشند.
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفر امروز خود به سنندج علاوه بر دیدار با مقامات قضایی و اجرایی استان، از زندان سنندج بازدید کرد و با زندانیان نیز گفت و گو کرد.ک/2
1904/ 6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توقف توزیع شیر در مدارس به دلیل کمبود بودجه!