علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اطلاع سانی و پوشش خبری مناسب از مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه


به گزارش خبرنگار مهر، حسین قربانی در حاشیه سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: در خصوص تهیه تجهیزات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این دور از مسابقات کشوری تمهیدات بسیاری اندیشیده شد.

وی افزود: در این راستا ۴۲ دستگاه لب تاپ «سیستم کامپیوتر» برای برگزاری مسابقات معارف در ۲ مرکز برگزاری خواهران و برادران در نظر گرفته شد که از این تعداد ۳۲ دستگاه در تالار انتظار و ۱۰ دستگاه در مجتمع فرهنگی بعثت تهیه و تدارک دیده شد.

قربانی خاطر نشان کرد: برای تامین خدمات بهتر ۵ خط اینترنت برای پخش زنده مسابقات در سایت قرآن و رادیو قرآن جهت اطلاع رسانی مناسب و تسریع در اعلام نتایج مسابقات به علاقمندان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تدابیر از قبل اندیشیده شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم نیز ۱۵ دستگاه کامپیوتر برای اتاق داوران مطرح و بین المللی تدارک دیده شد و نیز ۱۵ دستگاه  ال. سی. دی که با توجه به نحوه داوری‌ها و آیین نامه جدید مسابقات امسال مبنی بر قضاوتهای داوری ها بر اساس شنیدار قرائت ها در اتاق داوران ۴ دستگاه نصب شد.

قربانی گفت: با توجه به اینکه در محل اجرای مسابقات خواهران واقع در مجتمع بعثت جایگاهی برای ستاد خبری و خبرنگاران در نظر گرفته نشده بود و اطلاع رسانی توسط برخی مسئولان این بخش انجام می‌گرفت با توجه به وجود امکانات اما برای این مرکز دستوری ابلاغ نشد.

مسئول فناوری اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین ۱۲ سیستم کامپیوتر در بخش اطلاع رسانی و ستاد خبری برای خربگاران قرآنی سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان در نظر گرفته شد.


ویدیو مرتبط :
تیزر مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه