علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آموزش مهارت تفکیک موضوعات زندگی در «عصر خانواده»


به گزارش خبرگزاری مهر، یکشنبه ۸ آذر در برنامه «عصر خانواده»، ژاله صادقیان با محمد حسین توانایی درباره مهارت های تفکیک موضوعات زندگی گفتگو می کند. 

توانایی مدرس مهارت های زندگی در این قسمت از برنامه به مخاطبان شبکه دو آموزش می دهد که چگونه موضوعات مختلف زندگی را به راحتی از هم تفکیک کنند و با این روش زندگی راحت تری را پیش رو داشته باشند.

این برنامه سعی دارد با ارائه آموزش هایی در خصوص مهارت های زندگی شیوه های متفاوتی را برای زندگی بهتر بیاموزد. از بخش های دیگر برنامه «عصر خانواده» همراهی با زائرین کربلای معلی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی و استفاده از صحبت های صمدی سخنران است.

«عصر خانواده» به تهیه کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما است که با اهداف خانواده کامل، مولد، پاک و سالم شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷:۰۵ با  اجرای ژاله صادقیان روی آنتن تلویزیون می رود.


ویدیو مرتبط :
خانواده و مهارت های زندگی/کتابنامه