علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد


به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی و جمع زیادی از مدیران دستگاههای اجرایی و شهرداران و اعضاء شورای های اسلامی در تالار شهر الوند ضمن تقدیراز خدمات پنج ساله غلامرضا حسن پور فرماندار سابق، رضا عسگری به عنوان فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد.

رضا عسگری که دارای فوق لیسانس حقوق است با بیش از ۲۱ سال سابقه اجرایی در مسئولیت های سرپرستی فرمانداری آبیک، بخشدار آبیک، بخشداری مرکزی زنجان، بخشداری بوئین زهرا، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری کرج؛ معاون برنامه ریزی فرمانداری زنجان خدمت کرده است.

عسگری: بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان را فراهم می کنیم

رضا عسگری در این مراسم گفت: وجود بیش از ۱۵۲۳ خانواده شهید و ۳۴۵۰ ایثارگر در شهرستان البرز وظیفه ما را سنگین می کند و باید عزم خود را جزم کنیم تا به این مردم ولایتمدار خدمت کنیم.

وی افزود: مهمترین اولویت ما در دوره جدید مدیریت برگزاری مناسب و مطلوب انتخابات است تا مشارکت حداکثری مردم شکل گیرد.

فرماندار جدید شهرستان البرز بیان کرد: هر زمانی که در کشور انتخابات برگزار شده و مردم مشارکت کرده اند نظام توانسته از توطئه ها به سلامت عبور کند و در شرایط کنونی هم که دشمنان تلاش کردند با تحریم و محدودیت های اقتصادی توسعه کشور را مانع شوند پس ازانتخابات و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نگاه دولتها فرق کرد و امروز همه برای سفر به ایران و امضاء تفاهم نامه در نوبت ایستاده اند.

عسگری گفت: به عنوان نماینده دولت در شهرستان البرز شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا انتخابات باشکوهی در این شهرستان برگزار شود و با حفظ بیطرفی کامل و صیانت از آراء مردم این رویداد در کمال آرامش و سلامت و چارچوب قانون برگزار خواهد شد.

فرمانداری حامی صنعتگران وتولیدکنندگان است

وی گفت: با استقرار شهر صنعتی البرز و مشکلاتی که در بخش تولید وجود دارد تلاش خواهیم کرد با حمایت جدی از صنعتگران و تولیدکنندگان برای رفع موانع تولید گام برداریم و به توسعه اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار کمک کنیم.

عسگری بیان کرد: علاوه بر پشگامی در رفع موانع تولید با تقویت زیرساختها برای توسعه صنعت و وجاهت دادن به سرمایه گذاری و افزایش اشتغال پایدار مصمم هستیم تا آرامش و رفاه مردم در سایه رفع بیکاری فراهم شود.

میز صنعت در البرز راه اندازی می شود

فرماندار شهرستان البرز اظهارداشت: با مشارکت صنعتگران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران درصددیم بزودی میز صنعت را در شهرستان راه  اندازی کنیم و با استفاده از ظرفیت دانشگاهی با انتقال تجربه علمی و صنعتی بین بخش دولتی و خصوصی امکانات تسهیل گرانه را در اختیار صنعتگران قرار دهیم.

وی افزود: معرفی زیرساخت های موجود، تعهد به حمایت از تولید و صنعت و تسهیل در فرایند سرمایه گذاری و اصلاح الگوی حاکم از مهمترین وظایف میز صنعت در شهرستان خواهد بود.

عسگری اظهارداشت: با وجود شهر صنعتی البرز و بیش از ۱۰ مرکز دانشگاهی و ۹۳۰۰ دانشجو باید از این پتانسیل برای تقویت بخش صنعت استفاده کنیم که در این راستا با ایجاد ارتباط میز صنعت با همه افراد صاحب نظر امیدواریم به توسعه شهرستان البرز شتاب بخشیم.


ویدیو مرتبط :
فرماندار سراب و شهرستان شدن مهربان