سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن 2 نظامی مصر در سینا


کشته شدن 2 نظامی مصر در سیناایرنا/ منابع امنیتی مصر روز شنبه از کشته شدن 2 نظامی این کشور در حین خنثی کردن بمبی در شمال استان سینا خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، «محمد سمیر» سخنگوی رسمی نیروهای نظامی مصر اعلام کرد: یک افسر و سرباز مصری در حین خنثی کردن بمبی در منطقه «کرم القوادیس» در شمال سینا کشته شدند.
وی افزود: این حادثه زمانی رخ داد که ارتش مصر در عملیاتی مشغول پاکسازی مناطقی در شمال سینا بود.
بر اساس این گزارش، تروریست ها بمبی را در یکی از محورهای عبور و مرور در منطقه کرم القوادیس کار گذاشته بودند که در حین خنثی سازی به دست نیروهای مهندس ارتش منفجر شد.
مصر از زمان برکناری محمد مرسی رییس جمهوری این کشور در سال 2013، شاهد افزایش تحرکات ستیزه جویانه تروریست ها به ویژه در استان سینا بوده است.
براساس اعلام وزارت کشور مصر، بیش از 500 نیروی امنیتی در جریان حملات تروریستی از سال 2013 تاکنون، کشته شده اند.
گروه تکفیری ولایت سینا اغلب این حملات تروریستی را به عهده گرفته است.
ارتش مصر برای مقابله با تحرکات تروریستی، کارزاری امنیتی در منطقه به راه انداخته، افراد مظنون را بازداشت و منازل متعلق به تروریست ها را منهدم می کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
حملات تروریست های داعش به ارتش مصر، در سینا