سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پرونده روز/ هدیه روز مرد، برای پدر، شوهر و پدربزرگمان چه بخریم؟


پرونده روز/ هدیه روز مرد، برای پدر، شوهر و پدربزرگمان چه بخریم؟خراسان/ شکوه و بزرگی نام مولا علی (ع) و روز میلادش که شده بهترین زمان برای گرامیداشت مقام پدر، فرصتی است برای جشن و سرور و شادی. برای این روز مهم چه برنامه هایی در نظر گرفته اید؟
وقتی صحبت از خرید می شود ذهن مان می رود سمت خانم ها. خانم هایی که برای ریزترین جزئیات زندگی شان هم نیاز به پاساژگردی دارند. وقتی در بازار چشم می چرخانید مغازه هایی که کالاهایی مختص مردان دارند، در میان انبوه مغازه های زنانه فروشی گم می شود! این طور می شود که با فرارسیدن روز مرد همیشه هدیه های دم دستی مثل جوراب و احیانا پیراهن و شلوار به نظر می آید و دیگر هیچ! اما با جست و جوی بیشتر متوجه خواهید شد تعداد اقلام مورد نیاز و دوست داشتنی آقایان بی شمار است! در زندگی سلام امروز سعی کرده ایم مجموعه ای از هدایا را با در نظر گرفتن سلایق و بودجه های گوناگون مرور کنیم تا کمی خلاقیت و توجه شما را قلقلک دهیم. شاید امسال، روز به یادماندنی برای مردان خانواده تان رقم بزنید. پس نگران هدیه روز پدر، برای پدر بزرگ، پدر و همسر خود نباشید ...
هدیه های همسرانه
سال هاست که در کنار همسرتان با کم و زیاد ساخته اید. در بیماری و سلامت، خوشی و ناخوشی کنارش بوده اید. حالا و در آستانه روز مرد این بار خیلی واضح و روراست می خواهید بگویید قدردان زحماتش هستید. شاید در نگاه اول غصه تان شود که چه چیزی برایش بخرید که دوست داشته باشد اما کوله بار تجربه زندگی مشترک را دست کم نگیرید. کمی در دوست داشتن ها و حرفه و علایقش دقیق شوید. حتما فکر خوبی به نظرتان خواهد رسید. پیشنهادهای ما را نیز مرور کنید به دردتان می خورد:
مردان فرهنگ دوست
اگر همسر شما جزو فرهنگ دوستان است و عشق و تفریحش این است که شعر حفظ کند یا آرشیو کتب قدیمی و مقاله های نقد ادبی داشته باشد، می توانید یک دوره کامل آرشیو مجله مورد علاقه اش را که تا کنون نداشته است خریداری کنید. به عنوان مثال مجلاتی مثل «فیلم» یا «دنیای تصویر» مجلدهای خوبی از شماره های قدیمی دارند، البته اگر الان سفارش بدهید بعد از روز پدر به دستتان می رسد. خیلی از مجله ها آرشیو کاملی هم روی دی وی دی دارند که جاگیر هم نیست. خرید یک نسخه قدیمی و کمیاب از آثار ادبی یا پیدا کردن کتاب نویسنده مورد علاقه اش با امضای نویسنده مذکور که واقعا هیجان آور است! حتی کتاب صوتی هم می تواند پیشنهاد خوبی باشد.
مردان ورزشکار و ورزش دوست
همسر شما هر روز صبح شال و کلاه می کند و قبل از کار یک دل سیر پیاده روی می کند؟ یا نه تا آخرین لحظه از خواب دل نمی کند؟ خب خیلی فرقی نمی کند چون ورزش آن قدر مفید و مهم است که با هر نوع رفتار و اخلاقی نمی شود از آن چشم پوشی کرد. کفش ورزشی، گرم کن ورزشی، کفش کوه نوردی، یک راکت تنیس یا بدمینتون، توپ والیبال یا بسکتبال و یا حتی خرید میل باستانی همگی قابل ذکر است. در اینجا فهرست قیمت چند وسیله ورزشی را بخوانید و با نیم نگاهی به جیبتان به بازار بروید :
انواع توپ بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال
توپ بسکتبال : از 15 هزار تومان تا 250 هزار تومان
توپ والیبال: از 15 هزار تومان تا 400 هزار تومان
توپ فوتبال: از 15 هزار تومان تا 500 هزارتومان
توپ هندبال : از 30 هزار تومان تا 200 هزار تومان
در این زمینه با مبلغی حدود 120 هزار تومان می توانید یک توپ ایده آل برای ورزشکار مبتدی تا نیمه حرفه ای خریداری کنید.
انواع راکت تنیس، اسکواش و بدمینتون:
راکت تنیس: از 170 هزار تومان تا یک میلیون تومان
راکت اسکواش: از 90 هزار تومان تا 480 هزار تومان
راکت بدمینتون: از 18 هزار تومان تا 530 هزار تومان
برای یک خرید خوب و مفید در این زمینه مبلغی حدود 200تا 300 هزار تومان را در نظر بگیرید.
انواع دمبل : از 20 هزار تومان تا 500 هزار تومان
خرید دمبل را با مشورت یک مربی ورزشی و با توجه به ساختار فیزیکی همسرتان با بودجه ای حدود 80 هزارتومان انجام دهید.
انواع کوله ورزشی: از 170 هزار تومان تا 600 هزار تومان
برای مردی که جمعه ها کوه نوردی و پیاده روی در طبیعت را جزو برنامه مطلوبش می داند خرید یک کوله محکم و زیبا خیلی خوشایند است. به طور میانگین حدود 300 هزار تومان باید خرج کنید.
مردان رمانتیک!
گرچه تعداد مردان احساساتی انگشت شمار است اما شاید خرید یک هدیه عاشقانه رخدادی به یادماندنی برای همسر شما باشد. سعی کنید دوز سوزناک و پروانه ای را کم کنید و در عین بسته بندی زیبا و همراه با شاخه گل و نامه بازهم یک هدیه کاربردی را در بسته قرار دهید!هنر خود را در هر چه زیباتر کردن فضای خانه و گرما و دلنشین بودن محبت جاری بینتان نشان دهید. عطر، ست چرم، پیراهن، کت و شلوار، ریش تراش یا خودنویس و خودکارهای نفیس در این دسته قرار دارد. پولی که برای تهیه این نوع هدیه باید خرج کنید کاملا به اختیار خودتان است! به عنوان مثال خودنویس نفیس از 100 هزار تومان هست تا حدود 800 هزار تومان. خب برای ما که با خودکارهای ساده خو گرفته ایم خیلی هم مهم نیست خودنویسی با بدنه چوبی و نوک با روکش گران داشته باشیم.
مردان اهل فن!
کافی است یک فرصت مغتنمی دست دهد تا همسرتان آچار به دست شود و به جان یکی از وسایل خانه بیفتد؟ عشق ماشین است و روزهای تعطیل در حال سر و کله زدن با روغن و موتور ماشین؟ خب احتمالا همسر شما از بچگی در حال مثله کردن اسباب بازی ها و بعدها مدارهای الکترونیکی دبیرستان بوده است. برای مردانی با این روحیه خرید ابزار و لوازم فنی مهندسی بسیار هیجان آور است حتی اگر آن را لازم نداشته باشند! همین که در خانه وسایلی دارند که مخصوص شخص خودشان است و کسی جرأت ندارد با آن کار کند کلی کیف دارد!
انواع دریل برقی : از 100 هزار تومان تا 900 هزارتومان
انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی: از 120 هزار تومان تا 650 هزار تومان
انواع مجموعه ابزار دستی: از 60 هزار تومان تا 500 هزار تومان
انواع قیچی، چاقو و ابزار ابتدایی باغبانی: از 12 هزار تومان تا 150 هزار تومان
خرید در این زمینه کمی پیچیده است. باید شم کارآگاهی قوی داشته باشید تا احیانا کالای بی مصرفی نخرید! بالای 50 هزارتومان نیز در کارت بانکی تان باید باشد!
مردان دانشمند!
هیچ چیز به اندازه آموختن علم و دانش همسرتان را به وجد نمی آورد. اگر ساعت ها برنامه علمی نگاه کند یا مدت ها در آزمایشگاه با فرمول های فیزیک وشیمی و زیست شناسی مشغول باشد اصلا خسته نمی شود. خب همسر علم دوستتان را با هدیه های علمی خوشحال کنید. تهیه یک مجموعه مستند علمی کمیاب و یا نرم افزارهای مبتنی بر طرح پرسش های نوین علمی پیشنهاد وسوسه برانگیزی است نه؟ یا دست نوشته ها و مقالاتی را که پراکنده در گوشه و کنار خانه گذاشته است جمع آوری کنید و با فهرست کردن سایت ها و دانشگاه هایی که در حوزه تخصصی وی مشهور هستند راه را برای چاپ مقالاتش هموار کنید!
هدیه های فرزندانه
برای روز مادر یک ماه فکر می کردید، آن قدر بالا و پایین کردید و با رمز و اشاره بین اعضای خانواده مشاوره مجازی راه انداختید تا بالاخره یک جشن به یادماندنی برای مادر گرفتید؛ مغز متفکر فعالیت های روز مادر کسی نبود جز پدر! که حالا روز خودش هست! مادر تکلیف را مشخص کرده و گفته من شخصی هدیه می خرم. افتادید توی هچل درست است؟ هیچ طرف مشورتی ندارید خودتان هستید و خودتان! سختی کار این است که این باباهای دوست داشتنی موجودات عجیبی هستند! اغلب خیلی حرف نمی زنند و کم مورد پرسش قرار می گیرند. علایقشان؟ خاطراتشان؟ دغدغه هایشان؟ تفریحشان؟ همه اش سوژه هدیه است! پیشنهادهای ما را مرور و خلاقیت را مخلوط کنید و یک معجون بی نظیر عشق و خود شیرینی به خورد بابای مظلوم بدهید!
تلگرام و اینستاگرام من تویی تو!
چه بابای شما تلگرام باز باشد چه نباشد وقتی عکس پروفایل شخصی تان عکس پدر شود همه متوجه می شوند. پس یا خبرش می رسد یا پیغامش! کار کوچکی که شادی قشنگی در پی دارد. قرار دادن عکسی از پدر در صفحه اینستاگرام و چند بیت شعر یا نوشتن چند جمله درباره احساسات قلبی خیلی قشنگ است. تا سال دیگر هر وقت این عکس را به پدر نشان دهید خوشحال می شود. اس ام اس فرستادن، استیکر ساختن برای پدر و فرستادن کارت پستال مجازی و دیگر امکانات مجازی هم که در اختیار شماست. پس دست به کار شوید.
شاگردی اوستا بابا!
پدر شما رستوران دار است؟ معمار است؟ مغازه دار؟ شغلی دارد که احتیاج به شاگرد و کارگر و وردست دارد؟ خب تمام سال که مشغول درس و فعالیت خود هستید این یک روز را بروید شاگردی پدر. اگر محل کار پدر شما این اجازه را می دهد که یک روز کاری را با او بگذرانید، پس از این فرصت استفاده کنید. هم فال است و هم تماشا. پدر شما از داشتن فرزندی جسور و در عین حال گوش به حرف کن مفتخر می شود. اگر حس کردید در محل کارش امری عقب افتاده است که با دستان توانمندتان جلو می افتد درنگ نکنید. روز پدر و فرزند بسازید!
این بار تو مهمان من باش پدر!
دورهمی های دوستانه در رستوران و کافی شاپ های لوکس شهر را تجربه کرده اید؟ ای&


ویدیو مرتبط :
برای روز مادر - روز زن چه کادو و هدیه ای بخریم ؟