سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعزام 2 عضو گارد ملی ارتش آمریکا برای حمایت از نیروهای مغول در افغانستان


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دو عضو ارتش ملی آلاسکای آمریکا اوایل ماه جاری به عنوان رابط آمریکا در حمایت از نیروهای مغول به  افغانستان اعزام شدند.

«کالین ولچ» از بخش نظارت و شناسایی و «تیموتی رینگ» از اولین گردان و پیاده‌نظام 143 هوابرد آمریکا به عنوان مشاوران تاکتیکی و رابط‌های آمریکا در حمایت از عملیات «نگهبان آزادی» به افغانستان اعزام شدند.

این دو مقام ارتش آمریکا به عنوان رابط مستقیم نیروهای مغولی با نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان و گروه حمایت پایه در تشکیلات جدید کابل و دیگر مکان‌های کشور هستند.

ولچ گفت: رابط مستقیم فرماندهی مرکز آمریکا و نیروهای نظامی مغول در افغانستان هستیم.

وی افزود: در ماموریت‌ها با نظامیان خارجی که آموزش نظامی به نظامی را انجام می‌دهند، همکاری می‌کنیم.

عملیات نگهبان آزادی ماموریت جدید آمریکا در افغانستان است که بر آموزش، مشاوره و کمک به نیروهای امنیتی این کشور تمرکز دارد.

نظامیان مغول وظیفه امنیت کمپ «مرمل» بزرگترین پایگاه ناتو در شمال و دیگر پایگاههای موجود در افغانستان را بر عهده دارند.

در حال حاضر آمریکا حدود 9800 نیروی نظامی در افغانستان دارد که بر اساس برنامه قبلی قرار است این تعداد در پایان سال جاری میلادی به 5500 نظامی کاهش یابد.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
نیروهای ویژه ارتش آمریکا در افغانستان