ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بلفکه: در جام تختی همه را سورپرایز می‌کنم


فرشاد بلفکه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عملکردش در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: رقابت اصلی در این مسابقات بین تیم‌های ایرانی و کشتی‌گیران داخلی بود که تقریبا در بیشتر اوزان مدعیان اصلی در ترکیب تیم‌های ایرانی به میدان رفتند.

وی ادامه داد: البته من فرصت چندانی برای نمایش توانایی‌هایم پیدا نکردم و از این موضوع رضایت ندارم، اما قول می‌دهم با کشتی‌هایم در جام تختی همه را سورپرایز کنم چرا که هدف اصلی‌ام را موفقیت در آن مسابقات قرار دادم.

بلفکه تصریح کرد: از محمد بنا و کادر فنی تیم ملی و مسئولان تیم بیمه رازی تشکر می‌کنم که شرایط را به گونه‌ای فراهم کردند تا من هم بتوانم در این مسابقات به میدان بروم امیدوارم. تلاش می‌کنم با انجام تمرینات منظم و رفع نقاط ضعفم بتوانم خودم را به عنوان مدعی اصلی این وزن معرفی و رضایت کادر فنی را جلب کنم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/GWYCSU


ویدیو مرتبط :
جام تختی 93