سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



غیبت رهروان در عکس دسته‌جمعی ائتلاف اصلاح‌طلبان


غیبت رهروان در عکس دسته‌جمعی ائتلاف اصلاح‌طلبانکیهان/ روزنامه‌های اجاره‌ای تصویر دسته‌جمعی ائتلاف اصلاح‌طلبان را بدون حضور 3 عضو فراکسیون رهروان منتشر کردند.

علی مطهری، کاظم جلالی و بهروز نعمتی سه تن از اعضای فراکسیون رهروان هستند که در گذشته خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کردند اما مدتی است لابی‌هایی با اصلاح‌طلبان و دولت برقرار کرده‌اند و از جمله بنابر اظهارات جلالی،‌ وی به اصرار جهانگیری و علوی و واعظی و رحمانی‌فضلی در تهران نامزد شده است.
در تصاویر منتشره توسط روزنامه‌‌های شرق و اعتماد از ائتلاف 30 نفره اصلاح‌طلبان، مطهری و جلالی و نعمتی در عکس دسته‌جمعی حضور پیدا نکرده‌اند.
بهروز نعمتی در مصاحبه با ایسنا گفته است: مذاکرات کاظم جلالی با حزب اعتدال و توسعه منجر به همراهی در ائتلاف اصلاح‌طلبان شده است.
محمدرضا عارف در این فهرست سرلیست است. علی مطهری در لیست دیگری که به نام صدای ملت (با حذف پسوند قبلی «منتقد دولت») منتشر شده، سرلیست است و کسانی چون حضرتی، محجوب، وکیلی، کواکبیان، جلودارزاده، غفوری‌فرد، سبحانی، خوش‌چهره، صالحی‌منش، بیادی و شیخ‌الاسلام در آن حضور دارند.
اخیرا زمانی مشاور لاریجانی در اظهاراتی کنایه‌آمیز گفته بود عارف می‌تواند نایب رئیس خوبی باشد (البته بحث هیئت رئیسه مجلس منوط به راهیابی به مجلس است چه اینکه عارف در نظرسنجی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 فقط 8 درصد رأی داشت.)

منبع: کیهان


ویدیو مرتبط :
عکس دسته جمعی شخصیت های دیزنی(2 تا عکس )