سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهردار محمودآباد درسمت خود ابقا شد


دراین جلسه که برای تصمیم گیری در مورد شهردار تشکیل شده بود استیضاح محمد رضا شعبانی شهردار رای نیاورد و وی با کسب چهار رای موافق اعضای شورای شهر در مقابل سه رای منفی درسمت خود ابقا گردید.
رئیس شورای اسلامی شهرمحمودآباد دراین جلسه با بیان اینکه ساختن شهر نیازمند برنامه ومدیریت همه جانبه است اظهار داشت : شورا یک مجلس محلی بوده واعضای شورا افراد فرهیخته ای هستند که بطور مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند.
فرهاد محمدی وجود اختلاف سلیقه بین اعضای شورا را امری بدیهی دانست وافزود: درتمام دوران عمر شورا اختلاف سلیقه بین اعضا وجود داشته والبته این اختلاف باعث ارتقای کار شورا وشهرداری می شود.
محمدی با قدردانی از تلاشهای شهردار درمدت مسئولیت خود گفت : شهردار با تمام توان خود به ارائه خدمت به شهروندان مشغول بوده اما علیرغم تلاش شبانه روزی شهردار توقعات شورا بسیار بیشتر از آن چیزی است که ایشان انجام دادند.
وی گفت : معتقدیم این شهر پتانسیلهای زیادی دارد که باید با ابتکارات شهردار به انرژی جنبشی تبدیل شود.این جنبش وتحرک توسط شهردار باید بوجود آید ، مطمئنا دراین پروسه با نخبگان وافراد فرهیخته مشورت خواهیم کرد تاانشاءلله بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.اعتقاد داریم باهمدلی اعضا شورا وتلاش بیشتر شهرداریک مدیربرتر ومدیری که بتواند شورای شهر راقانع کند بدست آید.
محمدی با اشاره به نامگذاری امسال به سال همدلی از سوی مقام معظم رهبری بیان نمود تلاش ماندگار درسایه همدلی بدست می آید اگر کسی دنبال همدلی است باید درشورا عملی کند وانشااله ما همدل باشیم قبل از اینکه همزبان باشیم.
رئیس شورای شهر محمودآباد تاکید کرد : طبق قانون شهردار درسمت خود ابقا شده و ما به قانون تمکین می کنیم و شورا مایل است کارهای مردم دراسرع وقت انجام شود.
وی ادامه داد : معتقدیم شورا جایی است که برای راه اندازی کار مردم بوجود آمده ومطمئنا کارهایی که به سود مردم باشد از سوی شورا مصوب می شود ، شهر متعلق به همه است ومردم به ما اعتماد کردند.
وی گفت : این از وظایف شورای شهر است که نسبت به سرنوشت شهر احساس مسئولیت کند ودر مواقع لازم از شهردار پاسخ بخواهد.
7326/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار