سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تأکید بر مبارزه با تروریسم در پیش‌نویس توافق وین


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره، پیشنویس توافقنامه وین درباره سوریه خواستار تمرکز بر مبارزه با داعش و جبهه النصره شده است.

هیأت‌های دیپلماتیک بیش از 20 کشور در وین حاضر شده‌اند تا به‌منظور دستیابی به راه‌حلی برای بحران سوریه و آغاز فرآیند صلح در این کشور وارد گفتگو شوند.

مذاکرات پیشین که در حدود دو هفته پیش در همین شهر برگزار شده و برای اولین بار شاهد حضور ایران و عربستان بر سر یک میز برای گفتگو درباره سوریه بود، رضایت بخش اعظمی از شرکت کنندگان را فراهم آورد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، که با لغو سفر حسن روحانی به اروپا عازم وین شد پیشتر اعلام کرده که تهیه لیست گروه‌های تروریستی در سوریه و همچنین تعیین چگونگی ادامه مذاکرات جزو سرفصل‌های مورد بحث در این مذاکرات خواهند بود.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
ترانه توافق ما توافق/با زیر نویس فارسی