فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان: بسیاری از پروژه های کشور توسط نخبگان انجام می شود


دکتر غلامعلی منتظر چهارشنبه در حاشیه بیست و دومین نشست روسای بنیادهای نخبگان استانی در هتل نیشکر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتیجه کار نخبگی اثر گذاری در کشور است که بنیاد نخبگان در این عرصه نقش زیادی داشته است بنابراین دانشجویان باید خوب درس بخوانند و خود را برای مسئولیت پذیری در آینده آماده کند.
وی افزود: درکشور ایران نیروهای زبده و نخبه زیادی وجود دارد و طبعا تعداد زیادی از آنها هنوز شناسایی نشده اند که بنیاد نخبگان مسیر حرکتش را در جهت شناسایی این افراد تنظیم کرده است.
منتظر ادامه داد: ظرف یک سال اخیر بنیاد سعی کرده در حوزه های مختلف علم و فناوری در عرصه هایی از جمله هنری، فرهنگی و شرکتهای دانش بنیان فعالیت خود را افزایش دهد.
معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان گفت: آئین نامه هایی برای شناسایی نخبگان در زمینه های مختلف هنری، ادبی، قرآنی وجود دارد.
وی تصریح کرد: فراهم کردن شرایط اثرگذاری الزاما فقط در وظایف بنیاد نخبگان نیست بلکه به دیگر نهادها نیز مربوط است.
منتظر با اشاره به اینکه کمرنگ بودن مطالبه علم و فناوری در کشور ادامه داد: صنعت، تجارت و خدمات باید علم و فناوری را مطالبه کنند در نتیجه باید در جهت تربیت نیروهای برجسته و افزایش مطالبه علم و فناوری تلاش کنیم.
معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان به آمار نخبگان زیر پوشش بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و گفت: پارسال سه هزار و 800 نفر و امسال بیش از چهار هزار دانشجو زیر پوشش طرح جایزه های تحصیلی قرار گرفتند.
وی به حوزه اختراعات اشاره کرد و افزود: همه ساله دو هزار اختراع بررسی و 200 مخترع برتر کشور شناسایی می شوند.
بیست و دومین نشست روسای بنیادهای نخبگان استانی چهارم و پنجم آذر، در هتل نیشکر اهواز با حضور جمعی از مسئولان بنیاد ملی نخبگان و روسای بنیادهای نخبگان کشور به منظور بررسی برنامه های سال 1395 در حال برگزاری است.
سورنا ستاری، معاون علمی، فناوری رئیس جمهوری فردا به منظور تصویب برنامه های جدید بنیاد در سال 1395 در این نشست حضور می یابد.
3004/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انصافا در بنیاد ملی نخبگان خوب کار شده و می شود