ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اتفاقات اهواز می‌تواند باعث سوء‌استفاده کشورهای خارجی شود


اتفاقات اهواز می‌تواند باعث سوء‌استفاده کشورهای خارجی شودایلنا/حسین عبدی، سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی تلخ بازی روز گذشته استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی گفت: خیلی متاثر شدم که دیدم هنوز هم در لیگ برتر ما این چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. حوادثی که در این بازی رخ داد بسیار تلخ و ناراحت کننده بود و باید خوشحال باشیم که اتفاق ناخوشایندی برای فردی رخ نداد. واقعاً امیدوارم که در آینده دیگر شاهد چنین مسئلی در فوتبالمان نباشیم.
مصطفی قنبرپور، مربی تیم پرسپولیس در مصاحبه امروز خود با رادیو ورزش گفته است اتفاقات روز گذشته اهواز برنامه‌ریزی شده بوده. حسین عبدی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: در این رابطه الان نمی‌شود اظهار نظر کرد و باید منتظر باشیم تا گزارشی از حوادث بازی به دستمان برسد. ولی چیزی که مشخص بود اتفاقات بازی بسیار ناخوشایند بود و به نظرم مسئولین باید بیشتر مراقب جو استادیوم‌ها باشند و مسائل اینچنینی را کنترل کنند.
وی در پایان گفت: در چند وقت اخیر به دلیل دروغ پراکنی و حاشیه‌سازی عربستانی‌ها ما به صورت مداوم سعی کرده‌ایم که کشورمان را مکانی امن جلوه بدهیم، ولی این مسائل نه تنهاباعث می‌شود به وجه کشورمان لطمه وارد شود بلکه می‌تواند باعث سو استفاده کشورهای خارجی شود.

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
وقتی مستند شفاعت یا شکایت باعث سوء استفاده میشه !!!