ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فدراسیون جودو درباره برکناری میراسماعیلی بیانیه داد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 12:10

فدراسیون جودو درباره برکناری میراسماعیلی بیانیه داد

ایسنا/ فدراسیون جودو طی بیانیه‌ای تاکید کرد که رییس این فدراسیون در مصاحبه تلویزیونی خود اشاره‌ای به موافقت وزیر ورزش با برکناری میراسماعیلی نکرده است.
در پی انتشار برخی اخبار ضد و نقیض در خصوص سخنان رئیس فدراسیون جودو در برنامه زنده شبکه سوم (سپاس) و در پی آن تغییر نایب رئیس، روابط عمومی فدراسیون جودو با انتشار بیانیه توضیحاتی رادر این باره ارائه کرد. در این بیانیه آمده است:
"اخبار منتشر شده در خصوص سخنان رئیس فدراسیون جودو مبنی بر موافقت وزیر محترم ورزش با تغییر نایب رئیس به هیچ عنوان درست نیست. محمد علی رستگار در هیچکدام از بخش های سخنان خود از این لفظ استفاده نکرده و تنها با ارسال نامه در این خصوص به وزارت ورزش سخن گفته است.
از سوی دیگر خبر انتصاب آقای علیرضا هدایت پور به عنوان سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ساعت 20:28 روز 28 آذرماه روی خروجی سایت فدراسیون جودو قرار گرفت و بیانیه وزارت ورزش ساعت 11:02 روز جمعه 29 آذرماه منتشر شد. به همین دلیل خبری که برخی خبرگزاریها با مضمون بی توجهی فدراسیون به بیانیه وزارت ورزش منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد.
لازم به ذکر است، این تصمیم پس از تایید هیات رئیسه فدراسیون و با توجه به اختیاری که به رییس فدراسیون در مجمع انتخاباتی در تعیین نایب رییس تفویض شده است اتخاذ گردید. بر اساس آنچه رئیس فدراسیون در برنامه تلویزیونی عنوان کرد تغییر نایب رئیس با نظر وی و پس از مشورت با اعضای هیات رئیسه صورت گرفته است و در آن برنامه نیز عنوان شد که نامه درخواست تغییر به وزارت ورزش ارسال شده است.
بخشی از سخنان رئیس فدراسیون در برنامه سپاس شبکه سوم سیما: بعد از این موضوع (نامه رئیس فدراسیون جهانی کوراش) ما جریان را با اعضای هیات رئیسه در میان گذاشتیم و اعضای هیات رئیسه هم تصویب کردند دیگر صلاح نیست ایشان به عنوان نایب رئیس در فدراسیون فعالیت کنند.
مجری: آهان یعنی الان ایشان را...
رستگار: یعنی در واقع اقدامات اولیه صورت گرفته و که انشا الله ...
مجری: یعنی هیات رئیسه این امکان را به شما داده؟
رستگار: بله بله مشورتی که با اعضای هیات رئیسه داشتیم و صورت جلسه که امضاء شده ...
مجری: شما که می دانیدکه نمی توانید به تنهایی به شخصه این تصمیم را بگیرید ، طبق اساسنامه شما باید پیشنهاد بدهید و رئیس مجمع که الان وزیر هست و باید ایشان تائیدش رو.
رستگار: این پیشنهاد انجام شده.
مجری: یعنی نامه را دادید به وزیر برای عزل ایشان
رستگار: نامه را دادیم ، بله به وزارتخانه
مجری: هنوز جوابی ندادند
رستگار: دیروز داده شده نامه
مجری: آهان دیروز داده شده".

نظر شما


ویدیو مرتبط :
محرومیت سنگین آرش میراسماعیلی توسط فدراسیون جهانی کوراش