سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات ریزش دیوار بیمارستان مسیح دانشوری


اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره حادثه ریزش دیوار مجاور بیمارستان مسیح دانشوری اظهار داشت: توده خاکی که کنار این دیوار قرار داشت به‌علت نفوذ آب ناشی از بارندگی یا شکستگی لوله دچار افزایش فشار و  در نهایت باعث ریزش دیوار شد.

وی ادامه داد: چند دستگاه خودرو از جمله پراید، پژو206 و ال90 در پی این حادثه زیر خاک مدفون شدند؛ بعد از رسیدن مأموران آتش‌نشانی و کنار زدن توده‌های خاک از روی خودروها مشخص شد راننده یکی از آن خودروها درون خودرو محبوس شده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: با تحویل این شخص به عوامل اورژانس مشخص شد متأسفانه وی جان خود را از دست داده است. نیروهای آتش‌نشانی اعلام کردند همه خودروهای مدفون شده از زیر خاک خارج شده و خوشبختانه فرد دیگری در این حادثه مصدوم نشده است.

شاکری گفت: مسئولان بیمارستان اعلام کردند این دیوار متعلق به بیمارستان نبوده در حالی که عوامل آتش‌نشانی معتقد هستند این دیوار، دیوار جداکننده بیمارستان بوده است.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
جزئیات دیوار و مصالح در اتوکد