هدیه عصر ایران به خانم ها


تعدادی از مدیران اعلام کرده اند که از این پس اهدای کتاب به همکاران شان را در دستور کار ماهانه شان قرار خواهند داد. این ها ، اتفاقات و خبرهای خوبی هستند.

 چند ماهی است که عصر ایران به کاربران فرهیخته اش کتاب هدیه می دهد؛ طرحی که به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی اجرا می شود و البته تقدیری است کوچک از همراهان همیشگی عصر ایران.استقبال خوبی هم از این طرح شده است، نه فقط از سوی کسانی که خواهان دریافت کتاب هستند که از سوی بسیاری از افراد که پیام های متعددی گذاشته اند مبنی بر این که بعد از آگاهی از طرح اهدای کتاب عصر ایران، آنها هم تصمیم گرفته اند به دیگران کتاب هدیه دهند و از جمله تعدادی از مدیران اعلام کرده اند که از این پس اهدای کتاب به همکاران شان را در دستور کار ماهانه شان قرار خواهند داد. این ها ، اتفاقات و خبرهای خوبی هستند.

این بار، قرار است به خانم هایی که خواننده عصر ایران هستند، کتاب هدیه دهیم: کتاب "ژرفای زن بودن".

در معرفی این کتاب ارزشمند چنین آمده است:

" بارها و بارها از زنانی در محدوده سنی سی تا چهل سال شنیده ایم که از موفقیت هایی که در بازار کار به دست آورده اند ناراضی هستند. آنها، این نارضایتی را به صورت احساس مفید نبودن، پوچی، عجز و حتی احساس خیانت بیان می کنند. این زنان از شیوه معمول زندگی مردان که اصطلاحا "سفر قهرمانی مردان" می نامیم استقبال کرده و موفقیت تحصیلی، هنری یا مالی کسب کرده اند، اما برای بسیاری از آنها این پرسش همچنان باقی است که این همه تلاش چه فایده ای داشته است؟

در واقع، انگیزه کسب موفقیت در زندگی، این زنان را وادار کرده با فشار کار بیش از حد، خستگی، فرسودگی و ابتلا به بیماری های ناشی از فشارهای روحی مواجه شوند و در نتیجه هم اکنون نمی دانند چگونه باید از این مخمصه خارج شوند. وقتی آنها برای اولین بار به دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند.

ژرفای زن بودن جالب آن که وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی گردند، کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم نگاهی هم به زندگی بیرونی شان بیاندازند دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آنها دست نمی دهد، در یک کلام احساس می کنند زندگی را باخته اند.

مورین مورداک نویسنده کتاب که خود آسیب خورده سفر مردانه است، در این کتاب نقشه "سفر قهرمانی زن" را ترسیم می کند. او با بهره گیری از تئوری روان شناسی تحلیلی کارل گوستاو یونگ، نقشه ای که به زن احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را می دهد ارائه می کند."

لازم به ذکر است که 20 جلد از این کتاب توسط بنیاد فرهنگ زندگی هدیه شده و بقیه را عصر ایران تهیه کرده است که جا دارد از همراهی بنیاد فرهنگ زندگی به ویژه مدیریت آن، آقای سهیل رضایی به خاطر این همراهی فرهنگی، صمیمانه سپاسگزاری کنیم.انشاء الله در سال جدید، خواهیم کوشید تعداد کتاب ها را چند برابر کنیم.

این بار، فقط خانم ها برای دریافت کتاب، فرم را پر کنند.


ویدیو مرتبط :
هدیه ی تولد به سرکار خانم نیکی کریمی سوپر استار ایران