سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری سارقان حرفه‌ای در ارومیه


سامان غنی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان طی هفته گذشته در دو عملیات مختلف موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و مغازه‌های ارومیه شدند.

وی با اشاره به تشریح یکی از عملیات دستگیری سارقان منازل در شب گذشته، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و مغازه‌های ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان منازل را شناسایی کنند، در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان مذکور از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

این مسئول افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت از مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت از داخل یک منزل دستگیر کردند.

غنی‌زاده افزود: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شدند و در بازجویی‌های فنی پلیسی به 18 فقره سرقت از منازل شهرستان ارومیه معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی به مراجع قضائی شهرستان ارومیه منتقل شدند.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری از اموال مسروقه از قبیل طلاجات و وجوه نقد کشف و ضبط کرده و سپس تحویل مالباختگان دادند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به دومین عملیات موفقیت‌آمیز پلیس آگاهی استان و دستگیری سارقان مغازه‌های شهرستان ارومیه اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات سه سارق با هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو دستگیر شد.

غنی‌زاده ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان به دنبال شکایت چند نفر از صاحبان مغازه‌های ارومیه مبنی بر وقوع سرقت از مغازه‌های خویش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات تخصصی پلیسی موفق شدند که سارق حرفه‌ای را شناسایی کرده و در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان ارومیه است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی این سارق ماموران پلیس آگاهی استان موفق شدند که وی را حین سرقت دستگیر کنند.

این مسئول ادامه داد: سارق دستگیر شده پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شد و در بازجویی‌های پلیسی به هشت فقره سرقت از مغازه‌های ارومیه اعتراف کرد.

غنی‌زاده افزود: در این راستا 3 نفر سارق دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از مخفیگاه از این سارقان مقادیر از محتویات داخل خودرو را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود از آمادگی کامل ماموران پلیس آگاهی استان در راستای برخورد با سارقان خبر داد و تصریح کرد: مبارزه و مقابله با سارقان و ریشه‌کن کردن این جرم در اولویت پلیس استان قرار گرفته شده است.

این مسئول بر ضرورت مشارکت و همکاری مردم آذربایجان غربی با ماموران پلیس آگاهی استان تاکید کرد و ادامه داد: مردم می‌توانند با رعایت نکات ایمنی در راستای محافظت اموال خویش کمک شایانی به پلیس استان انجام دهند.

غنی‌زاده در ادامه سخنان خود توصیه‌هایی به صاحبان مغازه‌ها کرد و ادامه داد: صاحبان مغازه‌ها باید توجه داشته باشند که ملک خویش را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از قفل‌های کتابی به جای قفل‌های معمولی استفاده کنند.

وی ادامه داد: صاحبان مغازه‌ها باید همواره لیستی از اقلام موجود در مغازه‌های خویش داشته باشند و دقت لازم را در برخورد با مشتریان داشته و به هنگام حضور مشتری به هیچ عنوان مغازه خویش را ترک نکنند.

انتهای پیام/61003/ع40

http://fna.ir/4KCAJW


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان حرفه ای گاو صندوق