سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلاش دولت برای ایجاد بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سورنا ستاری که امروز به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان البرز سفر کرده است، در حاشیه بازدید از تعدادی از اعضای عالی‌رتبه هیئت وزیران از نمایشگاه پژوهش‌ و فناوری این استان در جمع تعدادی از خبرنگاران حضور یافت و به صورت کوتاهی به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

وی در این گفت‌وگو اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت ایجاد بازار مناسب برای محصولات و تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان است و این موضوع را در اولویت قرار داده‌ایم.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: دولت اعتبار و بودجه کافی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در نظر گرفته و این موضوع در بودجه کل کشور سال 95 نیز دیده شده است.

ستاری گفت: ما باید تلاش کنیم که بازار مناسبی برای محصولات و تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کنیم و این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت و همچنین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری است.

وی افزود: در حال حاضر 13 ستاد در زیرمجموعه معاونت علمی رئیس جمهوری فعال هستند که اولویت کاری آنها حمایت از پژوهش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری بیان داشت: در گذشته دغدغه‌هایی مبنی بر عدم تخصیص بودجه و اعتبار کافی به بحث پژوهش و تحقیق مطرح بود که خوشبختانه دولت تلاش دارد تا این موضوع را در بودجه سال 95 بهبود بخشد.

انتهای پیام/2302/ک20

http://fna.ir/HULJ2L


ویدیو مرتبط :
بازدید از شرکت های دانش بنیان 2