سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تسهیلات حمل و نقل در جنوب تهران ویژه پیاده روی روز اربعین


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری با اشاره به برپایی پیاده روی روز اربعین از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم (ع) بیان کرد: جهت بازگشت مسافران، محوطه ای در ضلع جنوب شرقی میدان فرمانداری شهرری به عنوان پایانه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در این پایانه برای بازگشت به سه نقطه از منطقه 19 شامل پایانه شهید سروری، میدان بهشت خانی آباد و صالح آباد نیز اتوبوس هایی اختصاص داده شده است.
نثاری افزود: با توجه به احتمال ترافیک سنگین در اتوبان تندگویان در روز اربعین به دلیل افزایش حجم مسافرت به بهشت زهرا (س) و حرم عبدالعظیم (ع) کسانی که قصد خروج از شهرتهران را دارند می توانند برای سهولت تردد از بزرگراه نواب تغییر مسیر داده و از طریق بزرگراه چراغی و شهید کاظمی وارد بزرگراه تهران قم شوند.
وی تصریح کرد: همچنین در این روز از ورود کامیون ها به این مسیرها جلوگیری می شود.
نثاری در ادامه به برگزاری مراسم سوگواری ویژه روز اربعین در مساجد و سراهای محله اشاره کرد و افزود: این مراسم در مساجد الزهرا (س)، سید الشهداء، خانی آباد نو شمالی، مسجد ولیعصر (ع)، حسینیه کوثر، موسی بن جعفر، امامزاده علی اکبر مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر گلریز و سراهای محله شریعتی جنوبی، شکوفه شمالی، دولتخواه جنوبی، برادران شکری و مجموعه فرهنگی شهید کاظمی برگزار می شود.
به گفته وی، برپایی ایستگاه صلواتی در امامزاده علی اکبر، خیابان شهید لطیفی و روبروی مسجد صاحب الزمان ناحیه 2، اجرای مسابقه نقاشی با موضوع «حسین و شهادت» در مدرسه فدک، مسابقه نقاشی سوگواری ویژه کودکان در سرای محله خانی آباد نو شمالی، مسابقه حفظ سوره قدر ویژه کودکان در سرای محله دولتخواه جنوبی و ارسال پیامک تسلیت از دیگر برنامه های مناسبتی روز اربعین است.
6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنترل ترافیک تهران با راه حل معاون حمل و نقل شهردار تهران