سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان تا پایان امروز اعلام می شود


اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان تا پایان امروز اعلام می شودتسنیم/اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز (دوشنبه) ۲۶ بهمن‌ماه توسط شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز (دوشنبه) 26 بهمن‌ماه توسط شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود.بر اساس قانون از 20 تا 26 بهمن‌ماه فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده در شورای نگهبان ( داوطلبانی که در هیأت‌های اجرایی و نظارت تأیید صلاحیت و در شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند و اصطلاحاً‌ به آنان رد ابتدایی گفته می‌شود) را دارد و تا پایان امشب بررسی شکایات داوطلبانی رد ابتدایی در شورای نگهبان به پایان می‌رسد و این شورا نیز تا پایان امشب اسامی قطعی داوطلبان تأییدصلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور ارسال می‌کند.

وزارت کشور نیز طبق قانون اسامی قطعی نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فردا (سه‌شنبه) 27 بهمن‌ماه به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور اعلام خواهد کرد.فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه نیز روز چهارشنبه (28 بهمن‌ماه) نسبت به انتشار اسامی نامزدهای این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام خواهند کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس نهم