ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: کفاشیان چندین بار مرا دعوا کرد که حقوق داوران را زودتر بدهم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مراسم تقدیر از داوران فوتبال اظهار داشت: وقتی رئیس کمیته داوران بودم حتی به یک نفر هم توصیه نکردم که چه کسی سوت بزند و چه کسی نباشد اما همیشه عواقبش به سرم آمد. فشار روی داوری زیاد است و صحبت‌ها را قبول دارم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند جامعه داوری از پاک‌ترین‌هاست و زمانی که رئیس کمیته اخلاق بودم یکی از سالم‌ترین اقشار داوران هستند.

رئیس سازمان لیگ گفت: به طور مثال در باشگاه‌ها تصمیمی آنی می‌گیرند که سه نظر متفاوت بیرون می‌آید اما همه می‌دانند که جامعه داوری پاک است.

تاج گفت: بابت کاستی‌هایی که در مورد داوران داشتیم عذرخواهی می‌کنم. حتی کفاشیان چندین بار مرا دعوا کرد که پول داوران را زودتر بدهم. مشکلاتی روی اسپانسرهای داوران وجود دارد که در مورد سازمان لیگ هم وجود داشت. به عنوان مثال سال قبل 160 میلیارد قرارداد بستیم که تنها 40 میلیارد گرفتیم که اگر این مبلغ هم نبود نمی‌توانستیم مسابقات را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی چیزهایی می‌نویسند که درست نیست اما 99 درصد صادقانه کار می‌کنند. خودم سایت دارم و مطبوعاتی هستم. مشکل ندانستن نیست بلکه نخواستن در ندانستن است که امیدوارم این مورد اصلاح شود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/G2M824


ویدیو مرتبط :
واکنش کفاشیان به عملکرد داوران در لیگ و فساد در فوتبال