علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف در بهار 95


دبیر مسابقات اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: این رقابتها در سطح ملی و با هدف ترویج دانش برنامه نویسی و تشویق افراد مخلتف در جامعه به یادگیری و استفاده از زبان های برنامه نویسی صورت می گیرد.
دکتر حمیدرضا ربیعی درباره شرایط شرکت در مسابقات برنامه نویسی آنلاین شریف نیز گفت: همه افراد برنامه نویس و یا علاقمند به یادگیری برنامه نویسی می توانند در مسابقه کدکاپ شرکت کنند و باتوجه به اینکه سوالات در سطح های مختلف از آسان به سخت سطح بندی شده اند، زمینه پیشرفت مخاطبان با حل سوال های ساده و آمادگی برای سوال ها سخت فراهم شده است.
رئیس آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه نویسی شان کم بوده و می خواهند بر مهارت برنامه نویسی شان بیافزایند نیز فراهم می کند و آنها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه نویسی آماده می کند.
به گفته وی در این مسابقات از زبان های برنامه نویسی Python, C, C++, Java پشتیبانی می شود و شرکت کنندگان می توانند به وسیله هر کدام از این زبانها در مسابقات شرکت کنند.
ربیعی یادآور شد: زمان ثبت نام متقاضیان از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقات کدکاپ به نشانی www.codecup.ir از 15 دی ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: مسابقات کدکاپ در دو مرحله حضوری و غیرحضوری تدارک یافته که مسابقه غیرحضوری در تاریخ 15 اردیبهشت ماه و مرحله حضوری و پایانی نیز در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.در مراسم اختتامیه مسابقات سه تیم برتر معرفی و جوایزی دریافت خواهند کرد.
علمی**1055**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لیگ برنامه نویسی موبایل دانشگاه شریف