ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از کودکی استقلالی بودم/ آرزویم بازی در این تیم است


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 12:28

از کودکی استقلالی بودم/ آرزویم بازی در این تیم است

کاپ/ هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برای حضور در استقلال تابع نظر گسترش فولاد و فراز کمالوند هستم.
داریوش شجاعیان درباره بحث معاوضه اش با کرار جاسم و حضور در استقلال اظهار داشت: من با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم و این مساله را باید باشگاه نظر بدهد. اگر استقلال واقعا مرا می خواهد باید از طرف باشگاه اقدام کند و به همین خاطر تابع تصمیم گسترش فولاد و فراز کمالوند هستم.
وی ادامه داد: آرزوی خیلی از بازیکنان است که در استقلال بازی کنند و من هم چنین آرزویی دارم. از کودکی استقلالی بودم و واقعا دوست دارم به این تیم برود اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد و دو باشگاه چه تصمیمی می گیرند. در فوتبال حرفه ای باید پاروی دلت بگذاری و تابع تعهد و قراردادت باشی.
شجاعیان درباره شرایط تیمش افزود: شرایط تیم مان هم خوب است. تمرینات خود را آغاز کردیم و روند روبه رشدی را در پیش گرفته ایم. خوشبختانه همه چیز خوب است و امیدوارم مقابل استقلال خوزستان یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم موفقیت های بعدی را به دست آوریم.
برچسب ها: داریوش شجاعیان، گسترش فولاد تبریز، استقلال تهران، فراز کمالوند

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آرزویم پس از 31 سال برآورده شد. به یک بند انگشت هم راضی بودم