سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دلایل نازایی زنان از دیدگاه طب سنتی


دلایل نازایی  زنان از دیدگاه طب سنتیخراسان/ نازایی از دیدگاه طب سنتی به‌دلیل ضعیف‌بودن جسم زن در مقابل بیماری است. مهدی کریمی کارشناس طب سنتی با بیان این مطلب گفت: از مصرف رازیانه در دوران قاعدگی باید پرهیز کرد.
به‌گفته وی نازایی از دیدگاه طب سنتی اسلامی معمولاً به‌دلیل ضعیف بودن جسم زن در مقابل بیماری است و درصد نازایی از سوی زنان بیشتر است.این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: تنظیم نبودن قاعدگی، مصرف سردی مانند ماکارونی، برنج، گوجه، فست‌فود، ماهی، رب،سس‌، سالاد کاهو با گوجه و خیار، شنیدن اخبار بد، تنش‌های خانوادگی، حمام و شست وشو در ایام قاعدگی و نزدیک به قاعدگی، نشستن در جای سرد، و ... باعث بی‌نظمی در قاعدگی زنان می‌شود.
برای تنظیم قاعدگی بهتر است از مصرف غذاهای سرد پرهیز شود، همچنین مصرف یک قاشق چای‌خوری روزانه پودر رازیانه با آب گرم در ایامی که زن قاعده نیست، به رفع اختلالات هورمونی و تنظیم قاعدگی زنان کمک می‌کند.وی اضافه کرد: باید از مصرف رازیانه در دوران قاعدگی پرهیز کرد چرا که خونریزی را بیشتر می‌کند، همچنین علاوه بر دمنوش رازیانه، دمنوش آویشن به تنظیم عادت ماهیانه کمک می‌کند.این دستیار تخصصی طب سنتی ایران عنوان کرد: از عوامل نازایی می‌توان به رطوبت زیاد رحم اشاره کرد چرا که وجود تَری و رطوبت زیاد در رحم مانع جذب اسپرم، لکه‌بینی و سقط در ماه‌های اول بارداری می‌شود.عامل تری و رطوبت رحم می‌تواند به‌دلیل آب خوردن‌های بی‌قاعده مانند آب خوردن اول، وسط و بعد از غذا، بعد از عرق کردن‌های شدید و بعد از رابطه جنسی، بعد از حمام کردن، بعد از فعالیت شدید بدنی و... باشد زیرا معده قادر به دفع رطوبت و بلغم زیاد نیست و در نتیجه اعضای مجاور مانند رحم نیز دچار این رطوبت می شوند.


منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
‫دیدگاه طب سنتی به چاقی و لاغری (حسین رضایی‌زاده رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی)‬‎