علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مجموعه بزرگ ورزشی در گرمدره احداث می‌شود


به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدس محلاتی شهردار گرمدره پیش از ظهر امروز، یکشنبه در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان البرز اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر گرمدره به احداث فضاهای ورزشی برای افزایش تمایل بخش خصوصی به سرمایه گذاری فضاهای تجاری نیز مدنظر قرار می گیرد.

وی افزود: جانمایی مجموعه بزرگ ورزشی شهر گرمدره انجام شده است و به زودی فراخوان مشارکت در اجرای این طرح بزرگ ورزشی اعلام می شود امیدوارم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام برسانیم.

شهردار گرمدره با اشاره به توانمندی های ورزش گرمدره در رشته های ورزشی مختلف گفت: این شهر چهره های زیادی را در رشته های مختلف ورزشی به استان معرفی کرده است و سال گذشته نیز در المپیاد ورزشی شهرهای تابعه کرج و استان به ترتیب عناوین اول ودوم را به دست آورد.

جایگاه ویژه جودو، اتومبیلرانی وشطرنج در گرمدره

وی خاطرنشان کرد: رشته جودو، اتومبیلرانی و شطرنج از جمله ورزش هایی هستند که جایگاه خوبی در این شهر دارند و اثربخشی گرمدره در این چند رشته در سطح استان به خوبی قابل مشاهده و رصد است.

قدس محلاتی با بیان اینکه تلاش شهرداری گرمدره کاهش محرومیت های ورزشی در این شهر بوده است گفت: در این سال ها مجموعه شهرداری و شورا نگاه خوب و موثری به نیازهای ورزش داشته اند و ساختار خوبی را برای رونق ورزش در ابعاد مختلف ایجاد کرده اند.

وی آماده سازی و تدارک تیم جودو این شهر برای حضور در لیگ آینده سازان کشور به نمایندگی از استان البرز را نمونه شاخص برای این رویکرد عنوان کرد و گفت: این تیم در سال جاری با عنوان شهرداری گرمدره در مسابقات ورزشی کشور حاضر شده است و با راهیابی به جمع ۴ تیم نهایی جمعه هفته جاری برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد.

قدس محلاتی تصریح کرد: سال گذشته نیز تیم جودو این شهر در مسابقات بین المللی ارمنستان حضور یافت و توانست عنوان ارزشمند نائب قهرمانی را در حضور تیم های قدرتمند آسیایی و اروپایی کسب کند.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در ۲۷ آذرماه

شهردار گرمدره به برنامه های مهم شهرداری گرمدره در حوزه  ورزش برای ادامه سال اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در ۲۷ آذرماه و جشنواره پرواز بادبادک ها در ماه آتی را در دستور کار داریم و در تلاشیم آنها را با همکاری ارگان های مرتبط وهیئت ورزش های همگانی استان البرز به خوبی برگزار کنیم.

وی در پایان به اثربخشی مثبت پارک آبی پارس در منطقه گرمدره اشاره کرد و گفت: فعالیت این مرکز ورزشی تفریحی در کنار ایجاد اشتغال رونق شهر گرمدره را به دنبال داشته است. پارک آبی پارس همکاری مناسبی با مجموعه مدیریت شهری دارد و در یک تعامل خوب میان طرفین خدمات دهی به مردم در سطح استان البرز و تهران در حال انجام است.

در پایان گفتنی است؛ در این بازدید روند اجرایی پروژه های عمرانی، وضعیت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در گرمدره و همچنین فعالیت های فرهنگی شهرداری در این شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در روزهای آینده منتشر می شود.


ویدیو مرتبط :
هتل بزرگ ارم - مجموعه ورزشی اختصاصی آقایان