سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جان کربی: اختلافات بین روسیه و آمریکا درباره سوریه ادامه خواهد داشت


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: روسیه نقشی اصلی را در مذاکرات درباره حل و فصل بحران سوریه دارد و مشارکت مسکو در این فرایند مفید است.

کربی تصریح کرد: نقطه نظرات ما درباره نقاط بسیاری در ارتباط با آنچه در سوریه روی می دهد، متفاوت است؛ چه برسد به آنچه که خارج از این کشور روی می دهد. به نظر می رسد که اختلافات بین آمریکا و روسیه درباره اوضاع در سوریه به دلایل زیادی در آینده ادامه خواهد داشت اما روسیه نقشی اصلی را در مذاکرات مسالمت آمیز برعهده گرفته است و این مذاکرات مفید و مشترک بوده است.

کربی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه درباره ورود روزانه کاروان‌های سلاح از ترکیه به مناطق سوری تحت کنترل دو گروه تروریستی جبهه النصره و احرار الشام گفت: نمی‌توان چیزی درباره اخبار محسوسی در این زمینه گفت. واشنگتن معتقد است که گروههای تروریستی نظیر گروه تروریستی داعش امکانات وسیعی برای عبور از مرز بین سوریه و ترکیه دارد.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
فیلم ادامه حمله های روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه