فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعتراض خانواده حاجی حسنی به فیلم «خانم سادات»/ اجازه پخش این فیلم را نمی‌دهیم


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس؛ «خانم سادات» عنوان فیلم سینمایی است که قرار است به بیان زندگی شهید محسن حاجی حسنی کارگر بپردازد.

فیلم‌برداری «خانم سادات» درحالی آغاز شده که خانواده حاجی حسنی اعتراضاتی به فیلم‌نامه دارند اما کار فیلم برداری کماکان ادامه دارد.

مصطفی حاجی حسنی کارگر در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از فیلم‌نامه «خانم سادات» گفت: این فیلم به نام شهید محسن حاجی حسنی درحال ساخت است اما موضوعات فیلم تقریباً هیچ ارتباطی با برادرم ندارد. مثلاً در فیلم این‌گونه بیان شده که محسن عاشق دختر همسایه‌است درحالی که به هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه همسایه‌های ما هیچ‌کدام دختر ندارند.

وی‌افزود: در این فیلم برای محسن نامزد درنظر گرفته شده درحالی که محسن اصلاً نامزد نداشت و حتی خواستگاری هم برای برادرم نرفته‌ بودیم، اما مراسم خواستگاری یکی از بخش‌های فیلم خانم سادات است.

برادر شهید حاجی حسنی عنوان خانم سادات را هم برای این فیلم نا‌مناسب دانست و گفت: عنوان فیلم مربوط به مادرم است که در این فیلم سید معرفی شده درحالی که مادرم سادات نیست. همچنین ما سه برادر هستیم و خواهر نداریم اما در فیلم برادران حذف و یک خواهر برای محسن درنظر گرفته‌اند.

مصطفی حاجی حسنی موضوع فیلم خانم سادات را کاملاً در تناقض با محسن حاجی حسنی دانست و گفت: این فیلم به جز نام محسن‌ حاجی حسنی، شال محسن و قرآن خواندن هیچ‌یک از موضوعاتش با زندگی برادرم منطبق نیست و ما به این موضوع شدیداً اعتراض داریم و قطعاً اجازه پخش آن را نخواهیم داد، البته سازندگان فیلم وعده‌ داده‌اند قبل از اکران فیلم را برای ما پخش و هرکجا که مورد اعتراض است اصلاح کنند، اما نمی‌دانم فیلمی که از نامش گرفته تا همه موضوعاتش با زندگی و شخصیت محسن در تناقض است را چگونه می‌خواهند اصلاح کنند. مگر اینکه فیلم به نام محسن حاجی حسنی نباشد.

برادر شهید حاجی حسنی از حضور خانمی به عنوان مدیر یک مؤسسه در فیلم خبر داد و گفت: در این فیلم خانمی وجود دارد که مدیر یک مؤسسه قرآنی است و در فعالیت‌های قرآنی به محسن مشاوره و خط‌ و خطوط می‌دهد، درحالی که چنین شخصی در زندگی محسن وجود نداشته است.

وی‌ درپایان ضمن اعتراض مجدد به این فیلم گفت: ساخت فیلم خانم سادات با این فیلم‌نامه مورد تأیید ما نیست و به هیچ‌وجه اجازه پخش آن را نخواهیم داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه زمستان از رویا سادات حسنی به برنامه فرش سپید