سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شایعه/ تلفن هوشمندLG G5 از اسکنر عنبیه چشم برخوردار خواهد بود


شایعه/ تلفن هوشمندLG G5 از اسکنر عنبیه چشم برخوردار خواهد بود

ال جی امسال دو تلفن هوشمند خوب با نام های G4 و V10 روانه بازار جهانی نمود که هر دو امکانات و ویژگی های بسیار عالی داشتند. به طور مثال، موبایل جی 4 دوربین فوق العاده دارد و به واسطه آن عکس های باکیفیت در اختیار کاربر می گذارد. یا مثلا در V10، نمایشگر دومی در بالای صفحه نمایش اصلی تعبیه گشته و قاب دور آن فلزی است.

دیجیاتو/ ال جی امسال دو تلفن هوشمند خوب با نام های G4 و V10 روانه بازار جهانی نمود که هر دو امکانات و ویژگی های بسیار عالی داشتند. به طور مثال، موبایل جی 4 دوربین فوق العاده دارد و به واسطه آن عکس های باکیفیت در اختیار کاربر می گذارد. یا مثلا در V10، نمایشگر دومی در بالای صفحه نمایش اصلی تعبیه گشته و قاب دور آن فلزی است.

فارغ از مدل های یاد شده، باید گفت در این اواخر شایعه گشته بود این شرکت کره ای قصد دارد در ابتدای بهار سال آتی، موبایل پرچمدار دیگری به نام G5 را روانه بازار نماید که اتفاقا این دستگاه نیز، ویژگی منحصر به فرد دیگری در خود خواهد داشت. امروز نیز یک منبع خبری از داخل کره جنوبی گزارشی منتشر نموده و اعلام داشته تلفن هوشمند ال جی G5 در ماه فوریه (بهمن) رونمایی خواهد شد.

اگر خبرهای موجود صحت داشته باشند، موبایل یاد شده با فاصله زمانی بسیار کوتاه پس از معرفی، به بازار عرضه خواهد گشت. گویا این شرکت قصد دارد با این کار از همتای کره ای پیشی بگیرد و تا قبل از ورود گلکسی S7 سامسونگ، موبایل آتی خود را در اختیار خریداران قرار دهد. لازم به یادآوری است شایعه ها حاکی از این هستند که پرچمدار بعدی سامسونگ در اوایل بهار رونمایی خواهد گردید.

در گزارش مذکور همچنین گفته شده، ال جی G5 علاوه بر حسگر تشخیص اثر انگشت، به اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز خواهد بود. گفتنی است برخی از منابع نیز گمانه زنی کرده اند که شاید دکمه ی لاک دستگاه که در قسمت پشتی آن تعبیه شده با سنسور اثر انگشت ادغام گشته باشد.

علاوه بر موارد آمده در بالا، گمان می رود مشخصه های احتمالی موبایل مورد بحث شامل صفحه نمایش 5.5 اینچ QHD، چهار گیگابایت رم، چیپست 64 بیتی و 4 هسته ای اسنپدراگون 820، دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو خواهند بود. ضمنا اگرچه احتمال داده می شود دیوایس مورد بحث از قابی فلزی برخوردار باشد اما برخی افراد گمانه زنی می کنند که شاید ال جی اینبار ساخت پرچمداری تمام فلزی را در دستور کار خود قرار داده باشد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا G5 قادر خواهد بود با چنین مشخصه هایی به نبرد پرچمدارانی که در 2016 به بازار خواهند آمد برود یا خیر؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
عملکرد اسکنر عنبیه چشم