ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صفرزاده: اعتراض ما به استفاده از شیپور بود/ داوران ما سلامت‌ترین داوران در دنیا هستند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین صفرزاده درخصوص پیروزی شیمیدر مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: ابتدا به دانشگاه آزاد تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت، بازیکنان ما هم در این مسابقه فعل خواستن را صرف کردند و به هدفشان رسیدند، در طول هفته تمرینات منظمی را داشتند و برای پیروزی عزمشان جزم بود، امیدوارم این موفقیت‌ها را ادامه دهیم، رفتن به صدر جدول شاید آنچنان اهمیتی برای ما نداشته باشد بلکه حفظ کردن آن مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که شما خودتان داور بین‌المللی هستید اما در این مسابقه اعتراض‌های زیادی به داوری از سوی کادر فنی‌تان وجود داشت، گفت: فکر نمی‌کنم در این مورد ما اعتراضی داشته باشیم، بلکه موضوع اعتراضمان به استفاده از بوق و شیپور و ادوات صوتی در داخل سالن بود، طبق بخشنامه فدراسیون استفاده از این لوازم ممنوع است، ما این موضوع را انتقال دادیم. ما در مورد موضوع داوری اصلاً صحبت نمی‌کنیم، اگر موردی داشته باشیم و یا پیشنهادی مستقیماً به خود فدراسیون اعلام می‌کنیم و در رسانه‌ها چیزی نمی‌گوییم.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر در مورد اینکه تشویق‌ها باید چگونه در سالن صورت بگیرد، گفت: نمی‌دانم، ما براساس بخشنامه فدراسیون صحبت می‌کنیم، البته گفته‌اند که شیپور بزرگ مشکل دارد اما کوچک نه، قرار شد که بعداً در مورد این موضوع شفاف‌سازی صورت بگیرد.

صفرزاده در مورد اینکه روز گذشته گفته بود امیدوار است نتیجه بازی تنها در زمین رقم بخورد، گفت: فکر می‌کنم از صحبت‌های من برداشت خوبی نشده بود، اعتقادی که داریم این است که تمریناتی که در طول هفته می‌کنیم باید تمرکزمان روی همان‌ها باشد و در حین مسابقه نباید تمرکز خود را از دست بدهند، نباید وارد بحث داوری شوند، اواسط مسابقه نیز من همین تاکید را به بچه‌ها داشتم که با داور کاری نداشته باشند.

وی عنوان کرد: من به فدراسیون و مسئولان مسابقات نیز گفته‌ام ما سعی کرده‌ایم با شخصیت و فرهنگ جدیدی وارد بسکتبال شویم و این برای ما معیار مهمی است و از آنها خواهش کردم اگر از طرف تیم ما خلافی صورت گرفت به بدترین شکل ممکن برخورد کند، چیزی که ما دنبالش هستیم این است که همه اعضای تیم طبق آنچه که در بسکتبال روز دنیا اتفاق می‌افتد تمرکزشان روی عملکرد فنی بازیکنان باشد، منظور صحبت من در مصاحبه روز گذشته این بود، من خودم 12-13 سال در سطح اول لیگ بسکتبال کشورمان سوت زده‌ام، خودم که نمی‌توانم قشر خودم را زیر سوال ببرم، داوران ما نه تنها سلامت‌ترین داوران آسیا بلکه در دنیا و در تمامی رشته‌ها هستند.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
فرق کمیته داوران با دپارتمان داوران از نظر جناب خان