سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات استخدام ۱۱۰ نیروی فنی و تخصصی در پزشکی قانونی اعلام شد


جزئیات استخدام ۱۱۰ نیروی فنی و تخصصی در پزشکی قانونی اعلام شدمهر/ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور جزئیات استخدام ۱۱۰ نیروی پزشک و کارشناس آزمایشگاهی را که از طریق آزمون استخدامی اسفندماه سال جاری جذب سازمان می‌شوند، تشریح کرد.

مهدی فروزش با اشاره به جذب ۱۱۰ نفر در قالب آزمون اسفندماه سازمان سنجش گفت: در راستای تکمیل فرایند استخدام دستگاه‌های اجرایی، دومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی با عنوان آزمون استخدامی اسفندماه ۱۳۹۴ در روز ۲۱ اسفندماه برگزار می شود که سازمان پزشکی قانونی کشور با تعداد ۱۱۰ نیروی استخدامی در این آزمون سهیم است.

وی افزود: سهمیه ۱۱۰ نفر برای جذب از محل مجوز ۲۳۰ نفره سازمان در برنامه پنجم توسعه است که ۵۰ نفر از آنان در طی آزمون استخدامی خردادماه جذب و به کارگیری شدند و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۱۱۰ نفر نیز در آزمون اسفندماه جذب می شوند.

فروزش در خصوص نحوه توزیع افرادی که در آزمون اسفندماه جذب سازمان می شوند خاطرنشان کرد: در این آزمون ۴۱ پزشک عمومی، ۲۳ دستیار رشته تخصصی پزشکی قانونی (جذب سازمان می شوند و بعد از فراغت از تحصیل در ردیف‌های تعیین شده شروع به کار می کنند)، ۱۵ متخصص پزشکی قانونی، ۸ متخصص آسیب‌شناسی، ۷ روان‌پزشک، یک دندان‌پزشک و ۱۵ کارشناس آزمایشگاه جذب خواهند شد.

به گفته وی در مجموع در قالب این آزمون ۹۵ پزشک و ۱۵ کارشناس آزمایشگاهی در کل کشور جذب سازمان می شوند که امیدواریم با به کارگیری این افراد برخی از مشکلات فعلی ناشی از کمبود نیروی در سازمان مرتفع شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
جزئیات استخدام در آموزش و پرورش