گوناگون/ روشی جالب برای پرورش گیاهان در کنار آکواریوم آشنا شوید


گوناگون/ روشی جالب برای پرورش گیاهان در کنار آکواریوم آشنا شویدتک شات/ این روزها می توانیم رد پای فناوری را به خوبی در زندگی و کارهای روزانه خود احساس کنیم و با کمک فناوری انجام بسیاری از کارها برای ما آسان شده است.
اگر تمایل دارید کارکرد دکور منزل خود را افزایش دهید، شرکت InnoGro روشی تازه را برای نگهداری از گیاهان در منزل معرفی کرده که به موجب آن می توانید گیاهان خود را در بالای آکواریوم ماهی های خود قرار دهید. این باغ کوچک که در بالای آکواریوم نصب شده می تواند از فضولات ماهی ها به عنوان کود استفاده کند. به این ترتیب امکان پرورش گیاهان در منزل در هر فصلی از سال فراهم می شود.
این باغ کوچک از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی هوشمندتان نصب می کنید هم قابل کنترل است. این باغ همچنین به حسگر و تجهیزات اتوماتیک داخلی مجهز است که فرایند رشد گیاهان را تسهیل می کنند و افرادی که تجربه چندانی در پرورش گیاهان ندارند هم می توانند از این باغ کوچک بهره مند شوند.
این پکیج با تنظیمات پیش فرضی که دارد شرایطی مناسب را برای گیاهان و البته ماهی ها فراهم می کند. تنها کافی است نوع گیاه و ماهی خود را از پایگاه داده این اپلیکیشن انتخاب کنید و پس از آن باقی کارها را با خیال راحت به InnoGro بسپارید. این اپلیکیشن اطلاعات تحلیلی از روند رشد گیاهان در اختیار شما قرار می دهد و همچنین امکان درج یادداشت های روزانه درباره وضعیت آکواریوم و گیاه را فراهم می کند.
شرکت InnoGro درباره این محصول خود گفته ما می خواهیم هر کسی بتواند در منزل خود سبزیجاتی را که دوست دارد پرورش دهد، بدون اینکه درگیر فرایند یادگیری شود، یا فضای زیادی را به این کار تخصیص دهد یا وقت زیادی را صرف رسیدگی به گیاهان خود کند.
این محصول هنوز در مرحله جذب سرمایه گذار است و قرار است از ماه فروردین با قیمت 549 دلار عرضه شود.

منبع:


ویدیو مرتبط :
با موثرترین گیاهان دارویی در رویش مجدد مو آشنا شوید