ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



در آستانه بازی با استقلال/ دروازه‌بان پرسپولیس بخشیده شد!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 10:44

در آستانه بازی با استقلال/ دروازه‌بان پرسپولیس بخشیده شد!

کاپ/ دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 6 ساعت مانده تا آغاز بازی تیمش با استقلال اهواز بخشیده شد.
با اینکه از هفته گذشتته باشگاه پرسپولیس درخواست بخشش کارت قرمز ایمان صادقی دروازه بان این تیم در بازی ذوب آهن را به کمیته داوران و کمیته انضباطی ارائه کرده بود تا امروز هیچ پاسخی از فدراسیون دریافت نکرد.
حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی در این باره به خبرنگار کاپ گفت: همان طور که از قبل گفته بودم ما درخواست پرسپولیس را به کمیته داوران ارجاع دادیم و آنها امروز پاسخ استعلام ما را داده اند. کمیته داوران اعلام کرده پس از بررسی تصاویر بازی ذوب آهن و پرسپولیس به این نتیجه رسیده تصمیم داور مبنی بر اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس اشتباه بوده است.
وی همچنین افزود: هنوز جلسه کمیته انضباطی را برای اعلام نهایی این رای تشکیل ندادیم اما طبق بند 31 آئین نامه انضباطی در صورتی که کمیته داوران به اشتباه محرز داور پی ببرد ما می توانیم کارت قرمز بازیکن را از پرونده اش پاک کنیم. این اتفاق قطعا امروز رخ می دهد و تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام می شود. بنابراین از همین جا به پرسپولیسی ها اعلام می کنم در صورتی که تمایل داشته باشند می توانند از ایمان صادقی امروز استفاده کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفتگو با محمد محمدی دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس