سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های خودروی اطراف ورزشگاه آزادی/ اعمال محدودیت ورود خودرو به رینگ اصلی


سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در حال حاضر از نظر ترافیکی مشکل خاصی نداریم.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تأکید بر این مطلب که ظرفیت پارکینگ خودروها تکمیل شده و دیگر جایی برای پارک خودروها وجود ندارد، گفت: بنا بر اعلام، ظرفیت پارکینگ‌های کامل شده و پلیس راهور محدودیت و ممنوعیت ورود سایل نقلیه به رینگ اصلی را اجرا می‌کند.

سرهنگ عابدی به ورود تعداد زیادی از تماشاگران به صورت پیاده از سمت مترو به ورزشگاه اشاره و بیان داشت: تا این لحظه ۷۰ هزار نفر برای تماشای بازی فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ به حضور صددرصدی و آماده باش کامل نیروهای راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: مأموران پلیس تا پایان فوتبال و عادی‌سازی وضعیت ترافیک در مکان‌های تعیین شده حضور دارند و بر ترافیک و وضعیت تردد مدیریت لازم را اعمال خواهند کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تغییرکاربری پارکینگ های ورزشگاه آزادی!