سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درگیری خونین طرفداران دو نامزد انتخاباتی در شوش


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: درگیری هواداران نامزدهای انتخاباتی در شوش یک نفر کشته و سه زخمی برجا گذاشت.

سیدرحمان موسوی لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان باعث شد که هواداران دو نفر از نامزدها که همگی فامیل بودند ظهر امروز با هم درگیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: این درگیری‌ به برخوردهای فیزیکی کشیده و باعث ایجاد تنش در یکی از محلات شهر شوش شد که در پی آن یک نفر بر اثر شدت ضربات چاقو جان خود را از دست داد و 3 نفر نیز به مراکز درمانی اهواز انتقال یافتند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اتفاق پلیس وارد عمل شد و اوضاع را تحت کنترل قرار داد.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر وضعیت در این منطقه شوش آرام است و ماموران پلیس در حال بررسی کارشناسی حادثه هستند. افزود: اخبار تکمیلی از این حادثه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نامزد های انتخاباتی سال92 چه کسانی هستند؟