فیلم جنجالی پلیس برای نشان دادن عاقبت اعتیاد به دانش آموزان


عاقبت اعتیاد در تصاویر زجر یک معتاد در زندان روسیه

فیلمی از یک معتاد که توسط نیروهای پلیس دستگیر شده، نشان میدهد که این فرد دیوانه وار به دور خود می چرخد در حالی که افسران پلیس تنها به او نگاه می کنند و کسی که در حال فیلم برداری از اوست مدام او را مسخره می کنند و همگی به او می خندیدند.

 عاقبت اعتیاد ، اعتیاد ، دانش آموزعاقبت اعتیاد ، دانش آموز ، عاقبت اعتیادروش عجیب برای نشان دادن عاقبت اعتیاد به دانش اموزان

این فرد به ناگهان مانند ستاره دریایی روی زمین می افتد بعد از چند دقیقه روی صندلی می نشیند و سر می خورد روی زمین. این حالت چندین بار اتفاق می افتد، در ابتدا تصور می شود این فرد مست است اما رفته رفته مشخص می شود او شرایط وخیمی دارد.

 عاقبت اعتیاد ، عاقبت اعتیاد ، پلیس عاقبت اعتیاد ، پلیس ، حوادث

تصاویر زجر یک معتاد و عاقبت اعتیاد او در روسیه

پس از چند دقیقه او به دور خود می چرخد گویا در کشتی روی دریاب متلاطم قرار دارد و در نهایت او سریع و مستقیم به سمت دیوار می رود و محکم با دیوار برخورد می کند هر بار که او با دیوار برخورد می کند صدای قهقهه افسران بلند میشود. افسران پلیس همچنان با تمسخر به او نگاه می کنند تا اینکه پس از گذشت چند دقیقه او را به سلولش منتقل می کنند.البته مشخص نیست این فرد به چه جرمی دستگیر شده و یا پس از این حادثه چه اتفاقی برای او افتاده است.

 تصاویر عاقبت اعتیاد ، حوادث ، جامعهتصاویر جنجالی عاقبت اعتیاد

البته بعضی منتقدان این حادثه معتقدند با اینکه کمک نکردن به این فرد و فیلم برداری کردن از او کار غیر انسانی است، اما با نشان دادن این فیلم در مدارس، به دانش آموران نشان می دهیم که عاقبت مصرف مواد مخدر چیست.

فیلم جنجالی پلیس برای نشان دادن عاقبت اعتیاد به دانش آموزان


ویدیو مرتبط :
گزارش جنجالی دانش آموزان درباره حجاب از شبکه یک